Terug naar overzicht
Hallo Noemi,wij trouwen niet op 17 oktober, maar een weekje vroeger, nl. 10 oktober 2009.Ook wij zijn al wat aan de voorbereidingen begonnen.Zaal en fotograaf ligt reeds vast. Voor een dj, ben ik nu bezig. Vind ik eigenlijk het moeilijkste. Zij maken tenslotte je feest hé.Van waar ben jij ergens?Groetjes,Veronik
Hey VeronikIk ben van de kempen afkomstig maar wij trouwen in ieper west vlaanderen.Van waar ben jij precies?grtjs
ik ben van Aalst, Oost-Vlaanderen, maar trouwen in Maldegem, West-Vlaanderen.Heb jij geen tip voor me van een goede dj?Grtz
Hey VeronikKan je anders misschien je e-mailadres effe geven? Dan kan ik je wel enkele tips geven per mail.Groetjes
Hoi Noemi,dat zou fijn zijn.Mijn e-mail adres is ri-kie@hotmail.com.Tot gauw ;-)
hoi wij trouwen op 3 okt 09wij hebben poll van ghent als dj,hebben hem op broer zn trouw ook gehad,heel goedwij trouwen in west vlaanderenin t gravenho te torhout
Hoi,Wij trouwen op 10 oktober 2009 en onze zaal en kerk ligt al vast. De dj, zal ik in de loop van de week ook bellen.Wanneer ga jij voor een bruidsjurk?
Hey AnIk dacht van in januari al eens te gaan kijken. En jij?Op de beurzen zullen wellicht ook al wel nieuwe collecties te bewonderen zijn, en veel winkels houden ook opendeurdagen in oktober he.
hey, wij trouwen 31 oktober 2009.De zaal, fotograaf, live-muziek, dj en vervoer ligt vast.Nemen jullie een ceremoniemeester? Daar ben ik nog niet uit. En weten jullie al ongeveer een dagindeling?Veel plezier nog met de voorbereidingenhttp://kimencindy.bruiloftsite.nl/