Nu Online
Momenteel zijn er 439 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat nog te doen

4-9-2008 18:44:43
Hallo,

Wij trouwen binnen 23 dagen , spannend.
Wie trouwt er nog kortbij en wat moeten jullie nog allemaal doen?

Groetjes Stefanie

stefanie
27-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 932

wendy
27-9-2008
 Meld misbruik4-9-2008 23:20:24

hallo stefanie,
wij trouwen ook op 27/09. alles is in orde bij ons. we wachten juist nog op onze ringen en moeten nog wat decoratie halen voor de zaal.
het is serieus aant korten nu. de stress steekt soms al is de kop op.
veel succes en geniet ervan

Ann
27-9-2008
 Meld misbruik5-9-2008 9:12:03

Hé Stefanie,

Ook wij trouwen op 27/9. We moeten nog veel doen. Misboekje afwerken en kopieren, ringen afhalen, bruidskaars zoeken, tafelindeling maken, autoverdeling maken,...
Nog genoeg dus, maar we halen het wel.
En hoe ver staan jullie?

Ann
27/09/2008

stefanie
27-9-2008
 Meld misbruik5-9-2008 9:16:33

Hoi,

Wij moeten nog de misboekjes afdrukken. Een cadeau zoeken voor de ouders. Nog iemand vinden om onze muziek af te spelen. De tafelindeling nog uitschrijven en nog wat papierwerk regelen. Het komt allemaal wel dichtbij , maar we geraken wel op tijd klaar denk ik , ik ben de laatste week voor trouw ook al in verlof, dus dan kan ik wel nog veel doen.
Succes allebei

Isabelle
4-10-2008
 Meld misbruik5-9-2008 13:07:09

Wij trouwen 4 oktober. Wij moeten nog de misboekjes kopiëren, vanavond gaan we eens kijken voor de snoepjes voor de kindjes, de tafelindeling moet nog, nog wat bloemen voor in de kerk bestellen, de huwelijkskaars bestellen (morgen), nog een kussentje voor de ringen, witte paraplu kopen, schoenen inlopen, zonnebank, enm misschien vergeet ik wel nog iets.

Groetjes
Isabelle

Sylvie

Meld misbruik6-9-2008 15:05:05

Hey Stefanie,

Wij trouwen ook op 27/09, we moeten ook nog
enkele zaken in orde brengen, volgende week
achter de ringen, nog snoepzakjes maken voor
de kindjes, misboekje afwerken en afdrukken,
bloemenmandje zoeken voor 't bruidskindje,
nog een laatste pas voor iedereen, nog een cadeau voor de ouders halen, naamkaartjes maken,...
En 'k zal waarschijnlijk nog een paar zaken
vergeten zijn.
Nog 3 weekjes en 't is zover joepie:-)

Groetjes,

Sylvie
sylvieendave.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...