Nu Online
Momenteel zijn er 299 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kus

4-9-2008 20:16:11
hey, zit met een vraagje... mag je eigenlijk je toekomstige een kus geven bij het bnn komen in de kerk? Dus vader schenkt u weg, geef je af een uwen vriend en dan... vind da zo raar om dan zo gewoon naast hem te staan zonder hem een zoen te geven, nie?

groetjes

Els
19-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 995

s
1-6-2007
 Meld misbruik4-9-2008 21:43:54

Van mij wel! :-D
Ik kan me echt niet meer herinneren hoe mijn vriendin dat gedaan heeft, maar ik denk het niet.
Op die moment ben je toch zo overdonderd (zelfs al ben je net ervoor officieel gehuwd op het stadhuis) dat je dat misschien niet mist.
Zelf ben ik niet voor de kerk getrouwd, dus eigenlijk weet ik het zelf niet precies.

Elke
13-9-2008
 Meld misbruik5-9-2008 12:57:20

Normaal gezien mag je de bruidegom pas kussen als de pastoor dat zegt. En na de mis zoveel je wil. Ik heb dat aan mijn pastoor ook gevraagd. Dat stamt nog uit de oude, laat het ons maar zeggen, preutse tijd.

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik5-9-2008 14:34:14

Dit wordt (normaal gezien) nie gedaan,enkel na het wisselen van de ringen of het tekenen.

Kim
2-5-2008
 Meld misbruik5-9-2008 14:40:29

who cares wat de regels zijn? jouw dag, je kust je ventje zo vaak en wanneer je maar wil vind ik :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...