Nu Online
Momenteel zijn er 686 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

collega's op receptie

4-9-2008 20:20:05
Hallo,

nodigen jullie de collega's uit? en indien ja, met of zonder partner?

Ze stonden op ons lijst, maar uit de reacties van de collega's vermoed ik dat zij dit totaal niet verwachten dat zij uitgenodigd worden! Terwijl wij het deden omdat wij dachten dat dit gebeurde?!

btw is bij mij wel een vervangingscontract

Elisabeth
8-11-2008
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 1118

Sara
12-9-2009
 Meld misbruik4-9-2008 20:31:14

Hoi, wij trouwen pas achter een jaartje, en wij nodigen onze collega's met partner wel uit. mijn vriend gaat wel een selectie maken want hij heeft nogal veel collega's.

Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik4-9-2008 20:37:20

hoi
ik heb ze de keus gegeven. sommigen komen zonder partner, andere dan weer met. best ze zelf laten kiezen zeker

grts cindy 12/09/08
http://cindyenyoni.bruiloftsite.nl

s
1-6-2007
 Meld misbruik4-9-2008 21:41:22

Ik heb alle collega's (bedrijf van 60personen) met partner uitgenodigd.
Wel niet via een persoonlijke kaart, maar één uitnodiging voor heel het bedrijf. Zo had iemand dat het jaar voor mij gedaan en is het ook na mij ondertussen al 3 keer gebeurd.

Ik wist toch dat er maar een 15-20tal personen gingen komen. Ik kon dat goed inschatten. En van die 20 had niet iedereen een partner. Uiteindelijk waren er 30 collega's en partners van mijn werk. Dat kwam ongeveer overeen met mijn verwachtingen.
Als ik eerlijk moet zijn wass de reden dat ik mijn collega's heb uitgenodigd: ik had niet genoeg volk voor de receptie. :-s En door de collega's kwam ik toch aan 70 man. Anders hadden we amper 40 man. Dat vond ik zo zielig. :-s Ik wist dat ik van mijn werk een geldsom kreeg van het bedrijf zelf (standaard bij huwelijk) + nog eens wat mijn collega's gingen geven als persoonlijk kado. Met die geldsom + de persoonlijke kado's kon ik de receptie voor hun betalen én zo was mijn receptie gevuld.
(schandalig, he! Ze moesten het eens weten!)

An

Meld misbruik4-9-2008 21:53:09

hallo,

ik heb mijn collega's uitgenodigd met partner, sommige hebben tijdig meegedeeld dat ze samen of alleen zouden komen. Ik werk nog maar een goed jaar daar maar de sfeer is enorm onder de collega's ik veronderstel dat dit wel een verschil maakt of je collega's al dan niet laat komen. voor mijn toekomstige, gaan we achteraf een ton geven omdat zij met VEEL te veel personen zijn maar ook deze zijn met partner uitgenodigd!

groetjes, An

06/09/2008 nog twee keer slapen!!!

Debbie
4-7-2009
 Meld misbruik4-9-2008 22:08:56

Mijn collega's komen op het avondfeest met partner (maar wij doen geen receptie) en ik werk in een school, dus zoveel collega's zijn dat nu ook niet (ik denk zo'n 11 à 12 en dan de partners erbij).

Kelly

Meld misbruik5-9-2008 10:11:37

Ik nodig mijn collega's met partner uit op ons avondfeest en mijn toekomstige maakt een selectie van de mensen waar hij het meest mee samenwerkt en nodigt hen ook uit met partner op het avondfeest.
Nochtans hebben wij een receptie, maar ik zie mijn collega's meer dan sommige familieleden...
En mijn collega's verwachten ook een uitnodiging!

Groetjes,
Kelly

Jenny
12-9-2008
 Meld misbruik5-9-2008 10:26:10

Hey!

Ik heb mijn bazen uitgenodigd op receptie, naaste collega's op avondfeest en de andere collega's waar ik goed mee overeenkom op het avondfeest. Ze werden allemaal met partner uitgenodigd, ik vind dat niet meer dan normaal. Ik zou ook niet graag uitgenodigd worden zonder partner voor een feest. Je moet natuurlijk rekening houden met je budget. Daarom heb ik niet iedereen op het werk uitgenodigd, enkel degene die ik er echt bij wil.

Mijn verloofde heeft zijn 2 collega's en zijn baas voor de receptie gevraagd en ze gingen komen, maar nu een week voor de trouw zeggen ze dat ze toch niet komen... Ze dachten dat het op een zaterdag was, maar hebben nu gezien dat het een vrijdag is. Ja, dat is de reden waarom mensen een uitnodiging geven he, de datum en alle gegevens staan erop! :-)
Achja, uiteindelijk zullen de mensen die er echt bij willen zijn die dag er ook zijn, en de anderen die er toch niet om geven die komen niet af en dat vinden wij heel goed.

Bij ons moeten de collega's wel een heel eind rijden (van Brussel naar de kust), dus degene die afkomen beschouwen ons echt wel als vrienden. Niets zo goed om je echte vrienden te leren kennen als een trouwfeest organiseren :-)))))

Groetjes,
Jenny

Nele
10-10-2009
 Meld misbruik5-9-2008 10:34:51

Hoi,

Mijn verloofde zijn collega's worden normaalgezien uitgenodigd op de receptie. Mijn dichte collega's (baas + 4 anderen) worden met partner uitgenodigd vanaf het dessert. Ze een volledig avondfeest aanbieden ging een beetje boven ons budget (en zou ook niet eerlijk zijn tov de collega's van mijn verloofde, die enkel maar receptie krijgen), maar ik ben er zeker van dat de mijne liever komen dansen dan hapjes komen eten :-)

Het hangt er maar van af of je nog plaats hebt in het budget, en of je echt graag hebt dat ze erbij zijn zeker?

Ik kom met mijn collega's beter overeen dan met sommige vrienden die ook komen, dus wil ik ze er zeker bij!

Liefs,
Nele

Evi
30-5-2009
 Meld misbruik5-9-2008 10:35:41

Ik begrijp je probleem. Ik zit hier ook maar tijdelijk (voor 4 jaar en dan fini). Ik heb er nu al 2 jaar opzitten en dan ben ik hier dus weg. Mijn verloofde vindt het niet echt nodig dat ik collega's vraag omdat dit maar tijdelijke collega's zijn, maar ik voel me daar toch beetje ambetant bij. Voorlopig hebben we ze samen met de baas toch op de lijst voor de receptie geplaatst. Als ons lijstje ongeveer definitief is gaan wij es kijken aan hoeveel mensen we zitten. collega's vragen of niet is toch een verschil van 30, wij kijken dan of die extra 30 er financieel nog af kan of niet. Wij willen nl VIP receptie geven en dat maakt toch iets van 25 à 30 euro pp. Dat x30 en je begrijpt me wel é.
Tja, tijd geeft raad zeker?????

inneke
13-9-2008
 Meld misbruik5-9-2008 14:40:04

Hey,

Wij hebben collega's uitgendogt maar dan wel zonder partner. Wij hebben samen 80 collega's en als we daar partner van zouden uitnodigen dan zou dit veel te veel zijn. Uiteindelijk werk ik elke dag met mijn collega's samen en nietmet hun partners. Een beetje selecteren moet wel...

Inneke
13sept

Tiffany
14-8-2018
 Meld misbruik5-9-2008 15:48:37

Wij vragen de collega's met partner naar de receptie, anders zouden er nog eens 60 personen bijkomen en wa zitten al aan 200 personen...

Groetjes

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik8-9-2008 16:46:02

hey Elisabeth

alles hangt een beetje van de gewoonten van het bedrijf af natuurlijk.
Bij ons wordt enkel de eigen dienst uitgenodigd. Ik heb hen zelf de optie gelaten of ze al dan niet hun partner meenamen.

Groetjes
Liesbeth

Daphne
20-9-2008
 Meld misbruik8-9-2008 17:06:54

Ik denk dat het allemaal een beetje afhangt van je relatie met je collega's. Ik nodig mijn huidige collega's niet uit omdat het er 60 zijn en ik werk hier nog maar 6 maand en volgende maand verander ik trouwens alweer van werk. Er zijn er nochtans enkele waar ik al een vrij goede band mee heb, maar die nodig ik ook niet uit omdat de lijn anders zo moeilijk te trekken is (en die begrijpen dat wel). Mijn ex-college's daarentegen nodig ik wel uit omdat die ondertussen wel meer dan ex-collega's zijn geworden. Dat zijn ongeveer 20 personen met partner bij.
Groetjes,
Daphne

Inge

Meld misbruik26-3-2009 23:40:30

hallo,

hoe zet je op een uitnodiging dat je collega's mogen komen, zonder parter?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info