Terug naar overzicht
Hallo Vanessa,Normaal worden de uitnodiging ongeveer 6 weken voor de trouw verstuurd. Dit is dus ongeveer eind juli. Met de vakantie zou ik ze toch 1 of 2 weken vroeger versturen.GroetjesElke
Hey,wij trouwen 17 september, en gaan onze uitnodigingen eind juni versturen. Voor de vakantieperiode dus. Groetjes, Ilse
wij trouwen op 19 aug. en de drukker heeft ons gezegd eind juni alles te versturen. Misschien beetje vroeg maar het is omdat de vakantieperiode erin zit. vele groetjes
Hallo,Wij trouwen op 3/09/05 en hebben al enkele uitnodigingen verstuurd. Eind juni beginnen we echt met het versturen. Dus eind juli vind ik ook echt wel te laat hoor.GroetjesValerie
wij trouwen op 10 september 2005 ! ik heb mijn uitnodigingen laten maken door een vriendin van mij dat dat vaker doet voor een huwelijk, geboorte e.d.Zij raadde mij aan om ze al begin juli te versturen. Veel mensen gaan op verlof en zo dus denk ik ook dat het beter is als je ze aan het begin van het groot verlof al op de hoogte brengt.GroetjesSophie
Wij trouwen op 2/9, en we gaan eind juni alles opsturen en uitdelen... Iedereen zegt ons dat dat te laat is, maar als ik het zo zie, is dat blijkbaar toch wel normaal - OEF!!!
Hoi Vanessa,Wij trouwen op 13 augustus en we zijn onze uitnodigingen nu aan het uitdelen en versturen..Normaal gezien moet je ze ong. 6 weken op voorhand versturen of bezorgen, maar aangezien wij in de vakantieperiode trouwen werd aangeraden om dat een 2-tal maanden op voorhand te doen.. Je hebt dus nog even tijd.Groetjes en veel succes,An