Nu Online
Momenteel zijn er 471 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wanneer uitnodigingen opsturen??

2-6-2005 16:41:11
Hoi,

Wij trouwen op 9 september 2005. Nu vroeg ik me af wanneer we best de uitnodigingen versturen? We moeten natuurlijk wat rekening houden met de vakantieperiode.
Zou eind juli te laat zijn?

Groetjes

Vanessa

Vanessa
9-9-2005
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1253

Elke
11-11-2005
 Meld misbruik2-6-2005 16:49:45

Hallo Vanessa,
Normaal worden de uitnodiging ongeveer 6 weken voor de trouw verstuurd. Dit is dus ongeveer eind juli. Met de vakantie zou ik ze toch 1 of 2 weken vroeger versturen.

Groetjes

Elke

ilse
17-9-2005
 Meld misbruik2-6-2005 18:10:20

Hey,

wij trouwen 17 september, en gaan onze uitnodigingen eind juni versturen. Voor de vakantieperiode dus.

Groetjes, Ilse

annelies
19-8-2005
 Meld misbruik2-6-2005 20:59:35

wij trouwen op 19 aug. en de drukker heeft ons gezegd eind juni alles te versturen. Misschien beetje vroeg maar het is omdat de vakantieperiode erin zit.

vele groetjes

Valerie
3-9-2005
 Meld misbruik2-6-2005 21:42:25

Hallo,

Wij trouwen op 3/09/05 en hebben al enkele uitnodigingen verstuurd. Eind juni beginnen we echt met het versturen. Dus eind juli vind ik ook echt wel te laat hoor.

Groetjes
Valerie

Sophie
10-9-2005
 Meld misbruik2-6-2005 22:23:06

wij trouwen op 10 september 2005 ! ik heb mijn uitnodigingen laten maken door een vriendin van mij dat dat vaker doet voor een huwelijk, geboorte e.d.
Zij raadde mij aan om ze al begin juli te versturen. Veel mensen gaan op verlof en zo dus denk ik ook dat het beter is als je ze aan het begin van het groot verlof al op de hoogte brengt.

Groetjes

Sophie

Nele
2-9-2005
 Meld misbruik3-6-2005 7:46:18

Wij trouwen op 2/9, en we gaan eind juni alles opsturen en uitdelen... Iedereen zegt ons dat dat te laat is, maar als ik het zo zie, is dat blijkbaar toch wel normaal - OEF!!!

An
13-8-2005
 Meld misbruik6-6-2005 18:51:06

Hoi Vanessa,
Wij trouwen op 13 augustus en we zijn onze uitnodigingen nu aan het uitdelen en versturen..
Normaal gezien moet je ze ong. 6 weken op voorhand versturen of bezorgen, maar aangezien wij in de vakantieperiode trouwen werd aangeraden om dat een 2-tal maanden op voorhand te doen.. Je hebt dus nog even tijd.
Groetjes en veel succes,
An

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info