Terug naar overzicht
ohja belangrijkste nog vergeten!morgen laatste keer na de retouches bruidsjurk gaan passen en dan mogen we het meteen meenemen.... Moest onderaan 1.5 cm af (heb redelijk hoge hakken aan) en bovenaan onder de rits moest het nog versmald worden...Spannendliefswendy en patrick13/09/08http://wendy-en-patrick.bruiloftsite.nl/index.php
HeyHier nog een bruidje voor 13/09/08. Ik denk dat ik dingen vergeten ben want ik hoor iedereen maar over de laatste-dagen-stress. Mijn menu's zijn klaar, misboekjes, geschenken, bloemstukken zijn geregeld. Zaal en aantal is in orde.Kledij is in orde. Ik vraag mij af wat iedereen die laatste week nog regelt. Moet juist nog mijn kleed en de geschenkjes halen en mijn menu's op de tafel gaan zetten.
Hallo,ook ik ben een bruidje van 13/09/2008 en bij mij begint het ook fameus spannend te worden! Ik moet mijn kleed nog gaan halen, de misboekjes laten drukken, aantal doorgeven aan de zaal, bloemen regelen,... Met 2 kleine kinderen thuis is het toch een pak drukker dan ik eerst gedacht had :-) Ach ja, het zal wel allemaal in orde komen, als het maar droog blijft! Maar daar twijfelen we niet aan hè ;-)
Hey,Hier ook een bruidje voor 13 september! Ben blij te vernemen dat het droog zou zijn, spijtig geoeg ga je dit niet zeker kunnen weten tot op de dag zelf... Ik ben eigenlijk relatief rustig. Alles is zo goed als geregeld en in orde! Nog werken tot dinsdag en dan 3 dagen thuis om voor te bereiden : akte huwelijkscontract bij gemeente binnen doen, paspoorten vr onze huwelijksreis afhalen, nagels laten doen, kleed ophalen, de kstuums van de heren gaan halen, de kerk versieren enz... Wij hebben wel donderdag 11/9 volledig vrijgehouden tot hiertoe om te rusten, wij gaan dan van 14u30 tot 17u30 naar de sauna, ZALIG ONTSPANNEN en even tot rust komen want vermoed dat vrijdag wel een stressy dag zal zijn!Ik zie er in ieder geval enorm naar uit!Groetjes en veel plezier gewenst!Inneke13sept08
wij zijn ook nog aan het schilderen! Je moest ons huis eens zien, 't staat helemaal op zijn kop! en dan te weten dat we eigenlijk nog maar een dag of 4 van de komende weekends zullen thuis zijn... :-)Go Patrick! :-)Groetjes, Liesbeth en Dirk ;)11/10/2008
hallovanmiddag mijn kleed nog eens gaan passen en het staat perfect. Waren veel mensen bij Maxim's couture en amai blikken die kreeg zo mooiiiiiiiiiiii. Kwam er ook nog vrouwke van de spinning tegen :-) Mama heeft het meteen meegenomen naar huis.Liesbeth nee idd met 2 kids in huis is het niet altijd even makkelijk . Dat hebben wij zeker in de zomer gemerkt. Maar ze vinden het zo tof dat het redelijk meeviel.inneke: zalig sauna, maarja zal er bij ons niet meer van komen. Is voor nadien dan maarLiesbeth + dirk: ja erg hoor dat schilderen lover is keimoe. Keuken is volledig klaar en deel van wasplaats. Dacht dat het sneller zou gaan, maarja rot papier om over te schilderen. Morgen ga ik met kids naar AVA en kan hij nog ff verder doen. En dan smiddags nog naar de MAKRO en kids moeten nog naar de zwemclub. Wij het druk hebben JAAAAAAAllemaal nog veel goede moedgroetjeswendy en patrick13/09/08http://wendy-en-patrick.bruiloftsite.nl/index.php