Nu Online
Momenteel zijn er 553 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidjes 13/09/08 "het komt dichterbij"

4-9-2008 22:23:14
hallo bruidjes van 13/09/08

Hoe gaat het met jullie? Hier stressig amai, maarja komt wel goed.
De voorbereidingen zijn bijna allemaal klaar. Enkel nog een keer naar AVA want ben dingetjes vergeten en nog naar MAKRO. En het juiste aantal nog ff goed doorgeven.
Mijn koortsblaas is bijna weg dus das weer een opluchting. Gisteren make up nog getest en haren (ik heb sowieso een kapster aan huis en is ook een hartsvriendin) en het was perfect. Ze komt die zaterdag naar mijn ouders thuis voor mijn haren en make up, die van mijn moeder en schoonmoeder. Volgende week donderdag 11/09 krijg ik nog gezichtsbehandeling en worden mijn nageltjes gedaan en vrijdagmorgen ga ik mijn wimpers laten verven. Indien er tranen zijn kan dat alvast niet uitlopen...
En het zal sowieso emotioneel worden voor onze ouders (mijn vader is terminaal (maar op dit moment gaat het nog redelijk) en dit was toch nog zijn droom).
De zakjes voor aan het gemeentehuis voor de kids heb ik net afgewerkt . Onze uitnodigingen waren roze met donker roze en de zakjes zijn dit ook met snoepjes in en met poloden met hartje aan.. We zijn echt voor de versieringen ook bij deze kleuren gebleven.
Gegraveerde glazen voor onze ouders worden dinsdag bij mijn collega/vriendin geleverd (champagneglas en wijnglas) en ze krijgen er 1 fles champagne bij en 1 fles wijn en nog een lege fotokader die ik ook nog moet kopen en voor de getuigen en de bruidskids is ook alles klaar...
Ohja sebiet ff mailen naar de drukker, want ik wacht nog op de menus en op de tafelkaartjes en bedankingen voor aan de genodigden te geven. ze krijgen dan al iets en later nog een fotootje met bedanking.

Moet jullie nog veel voorbereiden? Misschien ben ik wel dingen vergeten.

Ik heb mijn toekomstige nog wel ff aan het werk gezet nee zijn geen zwangerschapsschoonmaken maar trouwschoonmaken (kids zijn er al van beide) de keuken en wasplaats wil ik nog geschilderd hebben :-) Pffftttt arme Patrick echt . Hij heeft er morgen zelfs nog een dagje vakantie voor genomen.

Succes nog
ohja ik volg het weer op hln/weer en het zou droog zijn en max 21 graden. Zolang het maar droog is !!!!!!

liefs
wendy en patrick
13/09/08
http://wendy-en-patrick.bruiloftsite.nl/index.php

Wendy
13-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1157

Wendy
13-9-2008
 Meld misbruik4-9-2008 22:28:51

ohja belangrijkste nog vergeten!
morgen laatste keer na de retouches bruidsjurk gaan passen en dan mogen we het meteen meenemen.... Moest onderaan 1.5 cm af (heb redelijk hoge hakken aan) en bovenaan onder de rits moest het nog versmald worden...

Spannend

liefs
wendy en patrick
13/09/08

Elke
13-9-2008
 Meld misbruik5-9-2008 9:22:25

Hey
Hier nog een bruidje voor 13/09/08. Ik denk dat ik dingen vergeten ben want ik hoor iedereen maar over de laatste-dagen-stress. Mijn menu's zijn klaar, misboekjes, geschenken, bloemstukken zijn geregeld. Zaal en aantal is in orde.Kledij is in orde. Ik vraag mij af wat iedereen die laatste week nog regelt. Moet juist nog mijn kleed en de geschenkjes halen en mijn menu's op de tafel gaan zetten.

Liesbeth
1-9-2008
 Meld misbruik5-9-2008 10:09:59

Hallo,

ook ik ben een bruidje van 13/09/2008 en bij mij begint het ook fameus spannend te worden! Ik moet mijn kleed nog gaan halen, de misboekjes laten drukken, aantal doorgeven aan de zaal, bloemen regelen,... Met 2 kleine kinderen thuis is het toch een pak drukker dan ik eerst gedacht had :-) Ach ja, het zal wel allemaal in orde komen, als het maar droog blijft! Maar daar twijfelen we niet aan hè ;-)

inneke
13-9-2008
 Meld misbruik5-9-2008 14:36:33

Hey,

Hier ook een bruidje voor 13 september! Ben blij te vernemen dat het droog zou zijn, spijtig geoeg ga je dit niet zeker kunnen weten tot op de dag zelf... Ik ben eigenlijk relatief rustig. Alles is zo goed als geregeld en in orde! Nog werken tot dinsdag en dan 3 dagen thuis om voor te bereiden : akte huwelijkscontract bij gemeente binnen doen, paspoorten vr onze huwelijksreis afhalen, nagels laten doen, kleed ophalen, de kstuums van de heren gaan halen, de kerk versieren enz... Wij hebben wel donderdag 11/9 volledig vrijgehouden tot hiertoe om te rusten, wij gaan dan van 14u30 tot 17u30 naar de sauna, ZALIG ONTSPANNEN en even tot rust komen want vermoed dat vrijdag wel een stressy dag zal zijn!

Ik zie er in ieder geval enorm naar uit!

Groetjes en veel plezier gewenst!

Inneke
13sept08

liesbeth
11-10-2008
 Meld misbruik5-9-2008 19:17:06

wij zijn ook nog aan het schilderen! Je moest ons huis eens zien, 't staat helemaal op zijn kop! en dan te weten dat we eigenlijk nog maar een dag of 4 van de komende weekends zullen thuis zijn... :-)

Go Patrick! :-)

Groetjes,

Liesbeth en Dirk ;)
11/10/2008

Wendy
13-9-2008
 Meld misbruik5-9-2008 22:40:06

hallo

vanmiddag mijn kleed nog eens gaan passen en het staat perfect. Waren veel mensen bij Maxim's couture en amai blikken die kreeg zo mooiiiiiiiiiiii. Kwam er ook nog vrouwke van de spinning tegen :-) Mama heeft het meteen meegenomen naar huis.

Liesbeth nee idd met 2 kids in huis is het niet altijd even makkelijk . Dat hebben wij zeker in de zomer gemerkt. Maar ze vinden het zo tof dat het redelijk meeviel.

inneke: zalig sauna, maarja zal er bij ons niet meer van komen. Is voor nadien dan maar

Liesbeth + dirk: ja erg hoor dat schilderen lover is keimoe. Keuken is volledig klaar en deel van wasplaats. Dacht dat het sneller zou gaan, maarja rot papier om over te schilderen. Morgen ga ik met kids naar AVA en kan hij nog ff verder doen. En dan smiddags nog naar de MAKRO en kids moeten nog naar de zwemclub. Wij het druk hebben JAAAAAA

Allemaal nog veel goede moed

groetjes
wendy en patrick
13/09/08

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...