Terug naar overzicht
Ikzelf kan het kleed terugbrengen naar de winkel E&R waar zij het dan korter maken na de trouw.Enkel de uren werk hoef ik dan te betalen.Je hoeft het niet perse te laten kleuren hé, je kan het ook laten opsmukken met details??
Hallo,de prijs voor het kleuren weet ik niet, maar ik weet wel waar je het kan laten kleuren. In Erpe-Mere is er een nieuwkuis Okapi die dit doet (Oost-Vlaanderen). Misschien doen andere nieuwkuiszaken dit ook. Bij Okapi worden er regelmatig trouwkleren geverfd.GroetjesIsabelle
Hallo,Ik heb een ouderwetse naaister paspop gekocht en mijn kleed daarop gehangen en een prominente plaats in mijn woning gegeven.Heb daar al heel leuke reacties op gehad en geniet er zelf ook van om elke keer mijn kleed terug te zien zonder dat het in de kas moet hangen.groetjesAn
Is op zich ook niet slecht, maar ik zou het echt nog willen blijven dragen. Da's dubbel plezier :-) En het kleed leent zich daar perfect toe, dus het zou zonde zijn om het op te hangen. En ik heb wel een paspop, maar mijn kleren geraken daar niet op (heb maat 36)...