Terug naar overzicht
Zoals ik het al veel gehoord heb, koopt het koppel de kleertjes en de ouders dan de schoentjes omdat ze toch best schoentjes kopen die heel comfortabel zijn en dat ze nog lang van kunnen genieten. Ik denk dat het van de kleertjes vooral afhankelijk is van welke kleertjes je koopt. Als dit wat klassiek is zullen die kinderen dat waarschijnlijk niet veel meer dragen. Wij doen het zo, maar jullie kunnen zelf bepalen wat je het beste vindt hé. Misschien eens bespreken met de ouders.
Hey, Toen wij de bruidskindjes hebben gevraagd, hebben de ouders zelf gezegd, "oh ik weet al waar ik moet zijn" en "Ik betaal dat wel zelf hoor, daar moeten jullie, jullie niets van aantrekken!"Nu weet ik ook wel dat deze mensen dezelfde stijl hebben als ik en dat ik onze zoontjes ook met hen kan aanpassen (ze zijn ook bruidskindjes;-)groetjes,Debby8-8-2009
Wij hebben de jurkjes voor de bloemenmeisjes betaald en zij zouden de rest betalen. Het zorgt er wel voor dat jij de enige inspraak kan hebben in de keuze. Gelukkig, want uiteindelijk heb ik één meisjes moeten ontslaan, omdat het met de ouders echt niet meer ging. Als zij betalen zouden zij ook de meeste inspraak moeten hebben en dan zit je misschien met iets dat je niet mooi vindt.Veel succes!
Hallo Arianne,Ik vond dit ook een moeilijk onderwerp. Bij ons is dit gelukkig al opgelost, mijn schoonmoeder heeft voorgesteld om zowel de kleren van mijn aanstaande als deze van de bruidskindjes (haar twee kleinkinderen) te betalen.Wij gaan volgende week op jacht voor hun kleren.GroetjesAnnelies
Hallo,Wij betalen ook de kleedjes, dan kies je zelf wat je ze wil laten dragen. Schoentjes zijn de ouders meer dan blij om zelf te kopen. De kleedjes mogen ze nadien houden.Succes !Cindy