Terug naar overzicht
Wij trouwen 14/02, en het meeste is al gedaan: zaal, ringen, kledij, accessoires, DJ, fotograaf, videograaf, 'save the date'-kaartjes zijn gemaakt en worden binnenkort gemaild, uitnodigingen zijn flesjes en die zijn bijna af, stadhuis en boottochtje zijn ook geregeld.Aan de ceremonie en decoratie zijn we nu aan sleutelen, het menu gaan we binnenkort bespreken met de chef-kok, en dan rest ons enkel bloemen, wegwerpcameraatjes en meer van die kleine prullen. Maar ik denk dat we er wel goed voor staan!
Hey,bij ons staan er nog 183 dagen op de teller :)Het is toch wel spannend, maar ik kijk er ongeloofelijk hard naar uit.Bij ons staat het volgende vast:-feestzaal-fotograaf-ceremoniemeester-fotograaf-live muziek kerk-valkenier voor het aanbrengen van de ringen-trouwkleed-uitnodingen zijn ontworpen-gemeentehuiser is nog veel te regelen, maar ik geniet van alle kleine details :)Het zal er allemaal sneller zijn dan dat we denken :)Groetjes
Hey!Ja, wij trouwen eind oktober dit jaar, dus zijn we eigenlijk een herfstkoppeltje... :-)Hier komt het dus ook stilaan korterbij!!! Met momenten gieren de zenuwen me door het lijf, maar ik weet dat we goed 'op schema' zitten... Dus alles komt goed! ;-)Geniet nog van de voorbereidingen!groetjes,Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl
helloo hellooo, Spannend é bij ons nog 113dagen! Wij trouwen 27/12/2008 bij ons is ook al bijna alles geregeld alleen de trouwringen moeten we nog gaan kiezen! Wij zitten dan ook nog met een bouw waar we normaal onze huwelijksnacht dan kunnen doorbrengen dus das stress van 2 dingen ma tot nu toe loopt alles vlotjes!! Are nog veel plezier en stress :-) dikke super poenies Bettinaxxxx
Hallo,Wij trouwen 27 december en moeten eigenlijk nog wel veel regelen. Zo moeten we de uitnodigingen nog laten maken, onze ringen gaan bestellen, kleding voor mijn toekomstige en onze dochter, de bedankjes gaan bestellen. Dat is het zowat.Groetjes KimPS Worden jullie soms ook al nerveus? Ik wel.