Nu Online
Momenteel zijn er 613 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

winterbruidjes

5-9-2008 12:36:34
Hoi aan alle (winter)bruidjes,

Nu de zomer zowat voorbij is en de tijd niet blijft stilstaan, viel het me ineens op dat het binnenkort aan ons is he... Spannend vind ik het :-) Met eerst nog meer dan 360 dagen te gaan, blijven er nu nog amper 140 dagen over en komt het steeds dichterbij he. Ik krijg het soms toch benauwd want er lijkt nog zoveel geregeld te moeten worden,pff...
Hoever staan de andere winterbruidjes met de voorbereidingen?

Groetjes,

Jill
24-01-2009

Jill
24-1-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 542

Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik5-9-2008 13:01:02

Wij trouwen 14/02, en het meeste is al gedaan: zaal, ringen, kledij, accessoires, DJ, fotograaf, videograaf, 'save the date'-kaartjes zijn gemaakt en worden binnenkort gemaild, uitnodigingen zijn flesjes en die zijn bijna af, stadhuis en boottochtje zijn ook geregeld.
Aan de ceremonie en decoratie zijn we nu aan sleutelen, het menu gaan we binnenkort bespreken met de chef-kok, en dan rest ons enkel bloemen, wegwerpcameraatjes en meer van die kleine prullen. Maar ik denk dat we er wel goed voor staan!

M.A.
7-3-2009
 Meld misbruik5-9-2008 13:08:35

Hey,

bij ons staan er nog 183 dagen op de teller :)Het is toch wel spannend, maar ik kijk er ongeloofelijk hard naar uit.

Bij ons staat het volgende vast:
-feestzaal
-fotograaf
-ceremoniemeester
-fotograaf
-live muziek kerk
-valkenier voor het aanbrengen van de ringen
-trouwkleed
-uitnodingen zijn ontworpen
-gemeentehuis

er is nog veel te regelen, maar ik geniet van alle kleine details :)
Het zal er allemaal sneller zijn dan dat we denken :)

Groetjes

Els

Meld misbruik5-9-2008 13:20:04

Hey!

Ja, wij trouwen eind oktober dit jaar, dus zijn we eigenlijk een herfstkoppeltje... :-)

Hier komt het dus ook stilaan korterbij!!! Met momenten gieren de zenuwen me door het lijf, maar ik weet dat we goed 'op schema' zitten... Dus alles komt goed! ;-)

Geniet nog van de voorbereidingen!

groetjes,
Els

www.elsenphilip.bruiloftsite.nl

bettina
27-12-2008
 Meld misbruik5-9-2008 13:38:13

helloo hellooo,

Spannend é bij ons nog 113dagen! Wij trouwen 27/12/2008 bij ons is ook al bijna alles geregeld alleen de trouwringen moeten we nog gaan kiezen! Wij zitten dan ook nog met een bouw waar we normaal onze huwelijksnacht dan kunnen doorbrengen dus das stress van 2 dingen ma tot nu toe loopt alles vlotjes!! Are nog veel plezier en stress :-) dikke super poenies Bettinaxxxx

Kim
27-12-2008
 Meld misbruik5-9-2008 15:57:20

Hallo,

Wij trouwen 27 december en moeten eigenlijk nog wel veel regelen. Zo moeten we de uitnodigingen nog laten maken, onze ringen gaan bestellen, kleding voor mijn toekomstige en onze dochter, de bedankjes gaan bestellen. Dat is het zowat.

Groetjes Kim

PS Worden jullie soms ook al nerveus? Ik wel.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...