Nu Online
Momenteel zijn er 201 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eddy wouters

5-9-2008 13:20:01
Hey,

Heeft er iemand een idee wat dez man vraagt per uur?
Heb al verschillende mails gestuurd, maar mailt niet terug ;-)
Heb ook al via google hierboven geprobeerd, maar dat is van mensen die hem hebben aangenomen in 2006, dus dat is niet meer zo relevant!

groetjes,

Debby
8-8-2009

Debby
8-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 627

Ans
8-8-2009
 Meld misbruik5-9-2008 14:57:24

Wij hebben volgende week een afpraak met Eddy. Ik moet zeggen, ik heb eerst gemaild. En onmiddellijk antwoord gekregen. Ondertussen ook al twee keer een telefonisch contact gehad en dat viel reuzegoed mee.
Nu maar hopen dat ons gesprek dinsdag ook meevalt, maar eigenlijk staat het al zo goed als zeker vast dat we Eddy als ceremonimeester nemen... we hebben ook een optie lopen dus...

Succes nog en ik zou zeggen, gewoon even bellen, en je hebt hem zeker aan de lijn!

Groetjes Ans

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik5-9-2008 15:00:11

Hey Debby,

Het is 180eur voor 4u, 25euro per overuur, 38 euro per extra ceremoniebespreking en 0.50 euro per km als hij niet mee met de suitewagens kan meerijden.

Een heel leuke man, is echt aan te raden!

Groetjes, Laura
11 juli 2009

Ann
2-5-2009
 Meld misbruik6-9-2008 15:46:53

Wij hebben hem ook als ceemoniemeester. Toffe man, goeie informatie en zijn prijs valt goed mee.
Probeer hem ook al heel de week te bereiken.. Denk dat hij verlof heeft deze week...

Ann
020509

Jennifer
5-9-2008
 Meld misbruik7-9-2008 19:45:49

Wij zijn eergisteren getrouwd en hadden Pierre Loncin uit Berchem. Dit is ook niet zoveel verder dan Eddy Wouters (Kapellen) en wij waren zéééééééér content dat wij hem gekozen hadden.

Wij betaalden in totaal 160 € van bij mijn ouders thuis (9 u) tot na de kerk (14 u.)

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik8-9-2008 16:32:13

Hey,

Wij hebben hem ingehuurd van 8u 's morgens tot 21u 's avonds en betalen ongeveer 350 euro. Hij is fantastisch, heeft oog voor alles en weet hoe het hoort. Ik had een sleep van 3.5m en daar heeft hij me heel de dag mee geholpen, en daarnaast alles tot in de puntjes voorbereid.

Ik zou niet twijfelen!

xxx
www.thierry-amber.Bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...