Terug naar overzicht
Wij hebben volgende week een afpraak met Eddy. Ik moet zeggen, ik heb eerst gemaild. En onmiddellijk antwoord gekregen. Ondertussen ook al twee keer een telefonisch contact gehad en dat viel reuzegoed mee.Nu maar hopen dat ons gesprek dinsdag ook meevalt, maar eigenlijk staat het al zo goed als zeker vast dat we Eddy als ceremonimeester nemen... we hebben ook een optie lopen dus...Succes nog en ik zou zeggen, gewoon even bellen, en je hebt hem zeker aan de lijn!Groetjes Ans
Hey Debby,Het is 180eur voor 4u, 25euro per overuur, 38 euro per extra ceremoniebespreking en 0.50 euro per km als hij niet mee met de suitewagens kan meerijden.Een heel leuke man, is echt aan te raden!Groetjes, Laura11 juli 2009
Wij hebben hem ook als ceemoniemeester. Toffe man, goeie informatie en zijn prijs valt goed mee.Probeer hem ook al heel de week te bereiken.. Denk dat hij verlof heeft deze week...Ann020509
Wij zijn eergisteren getrouwd en hadden Pierre Loncin uit Berchem. Dit is ook niet zoveel verder dan Eddy Wouters (Kapellen) en wij waren zéééééééér content dat wij hem gekozen hadden.Wij betaalden in totaal 160 € van bij mijn ouders thuis (9 u) tot na de kerk (14 u.)
Hey,Wij hebben hem ingehuurd van 8u 's morgens tot 21u 's avonds en betalen ongeveer 350 euro. Hij is fantastisch, heeft oog voor alles en weet hoe het hoort. Ik had een sleep van 3.5m en daar heeft hij me heel de dag mee geholpen, en daarnaast alles tot in de puntjes voorbereid. Ik zou niet twijfelen!xxxwww.thierry-amber.Bruiloftsite.nl