Nu Online
Momenteel zijn er 368 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Leuke boeken?

5-9-2008 15:48:48
Hey allemaal! Ik heb onlangs via internet een boek besteld over hoe een trouwfeest decoreren. En nu zag ik net een boekje over hoe je een alternatieve viering kan ineensteken.
Dus vroeg ik mij af: zijn er hier nog mensen die boeken hebben gevonden met leuke ideeen?

Patricia
14-2-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 415

Inge
24-4-2009
 Meld misbruik5-9-2008 16:01:41

Hey Patricia,

Ik zelf ben naar de bib geweest en heb een mooi boek van Loving you gevonden, 'trouwen voor dummies' en 'Wij gaan trouwen'. Soms wel met leuke ideetjes, maar je moet er een beetje uitzoeken wat je zelf leuk vind. Hoe heet het boek dat jij besteld hebt? Van welke schrijver/uitgever?
groetjes Inge

Inge
24-4-2009
 Meld misbruik5-9-2008 16:01:52

Hey Patricia,

Ik zelf ben naar de bib geweest en heb een mooi boek van Loving you gevonden, 'trouwen voor dummies' en 'Wij gaan trouwen'. Soms wel met leuke ideetjes, maar je moet er een beetje uitzoeken wat je zelf leuk vind. Hoe heet het boek dat jij besteld hebt? Van welke schrijver/uitgever?
groetjes Inge

Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik8-9-2008 9:57:10

Ik heb 2 boeken gekocht: "The Perfect Wedding Details: More Than 100 Ideas for
Personalizing Your Wedding" (decoratie ideetjes) en "Diane Warner's Contemporary Guide to Wedding Ceremonies". Heb ze nog niet ontvangen, dus of ze al dan niet goed zijn kan ik niet zeggen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...