Nu Online
Momenteel zijn er 210 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Te koop: Witte paraplu's

5-9-2008 21:51:12
Hallo allemaal,

Ondertussen zijn we reeds 20 dagen getrouwd! Ongelooflijk hoe snel alles voorbij gegaan is na een jaar van voorbereiding. Maar al die voorbereiding was zeker de moeite waard: het was een fantastische dag. Wij hadden ook 8 grote witte paraplu's voorzien voor het geval dat het zou regenen (voor de kerk binnen te gaan en voor de foto's), maar deze hebben we niet nodig gehad. Vermits deze nog in de verpakking zitten en niemand anders in de familie binnenkort trouwt, zouden we deze graag verkopen. Indien geïnteresseerd, graag een seintje.

Kim
16-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 939

nathalie
17-4-2010
 Meld misbruik5-9-2008 21:53:13

Hoeveel vraag je ervoor?

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik5-9-2008 22:07:50

hallo,
mail je me even over de prijs en waar jullie wonen heb je eventueel een foto.
Sylvia-piessens@hotmail.com

dank je wel
Sylvia

Kim
16-8-2008
 Meld misbruik5-9-2008 22:37:29

Hey,

Wij wonen in de regio Zottegem-Geraardsbergen-Herzele. We vragen 10 €/stuk. We hebben de paraplu's aangekocht in een speciaalzaak in Gent.

Groetjes

Zonnebloem
30-8-2008
 Meld misbruik6-9-2008 9:24:35

Zijn het witwitte paraplu's of ivoorwitte paraplu's? Anders ben ik ook wel geïnteresseerd. Ik ben van de streek van Oudenaarde, helemaal niet ver dus..
Daisy (nog 21 dagen!)

Kim
16-8-2008
 Meld misbruik6-9-2008 16:00:42

Hallo Daisy,

Het zijn witwitte paraplu's. Ikzelf had een ivoor/champagnekleurig kleedje van Linea Rafaelli, maar ik heb geen ivoorkleurige paraplu's gevonden. Omdat onze suite een mengeling van kleuren was, vond ik dan uiteindelijk witwit ook het beste passen bij iedereen. Je geeft me maar een seintje op mijn mailadres indien je eens wenst langs te komen: kimkluft@yahoo.com.

Veel succes en plezier nog met de voorbereidingen,
Kim

maggy
27-12-2008
 Meld misbruik7-9-2008 17:38:42

Hallo,

Ik ben ook nog op zoek naar paraplu's. Zou je kunnen zeggen hoe groot ze zijn.

bedankt
Maggy

Kim
16-8-2008
 Meld misbruik7-9-2008 20:40:55

Hallo Maggy,

Ik heb ze nog niet gemeten, maar daarstraks zijn er 2 bruidjes langsgeweest voor elk een paraplu en zij vonden beiden dat de paraplu's zeer groot zijn. Ik schat tussen 1,5 en 2 m diameter. Ze zijn ruim voldoende voor 2 personen te beschermen zonder dat je je in allerlei bochten moet wrikken. Afhankelijk van hoe lang je sleep is, zal ook je kleed goed beschermd zijn. Ondertussen heb ik nog 6 paraplu's over.

Groetjes,
Kim

Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik8-9-2008 9:31:41

Ik ben één van die 2 bruidjes en ik kan bevestigen dat het grote paraplu's zijn waar je gamekklijk met 2 onder kan.
Nog eens bedankt Kim!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...