Terug naar overzicht
Hoeveel vraag je ervoor?
hallo, mail je me even over de prijs en waar jullie wonen heb je eventueel een foto.Sylvia-piessens@hotmail.comdank je wel Sylvia
Hey,Wij wonen in de regio Zottegem-Geraardsbergen-Herzele. We vragen 10 €/stuk. We hebben de paraplu's aangekocht in een speciaalzaak in Gent.Groetjes
Zijn het witwitte paraplu's of ivoorwitte paraplu's? Anders ben ik ook wel geïnteresseerd. Ik ben van de streek van Oudenaarde, helemaal niet ver dus..Daisy (nog 21 dagen!)
Hallo Daisy,Het zijn witwitte paraplu's. Ikzelf had een ivoor/champagnekleurig kleedje van Linea Rafaelli, maar ik heb geen ivoorkleurige paraplu's gevonden. Omdat onze suite een mengeling van kleuren was, vond ik dan uiteindelijk witwit ook het beste passen bij iedereen. Je geeft me maar een seintje op mijn mailadres indien je eens wenst langs te komen: kimkluft@yahoo.com.Veel succes en plezier nog met de voorbereidingen,Kim
Hallo,Ik ben ook nog op zoek naar paraplu's. Zou je kunnen zeggen hoe groot ze zijn. bedanktMaggy
Hallo Maggy,Ik heb ze nog niet gemeten, maar daarstraks zijn er 2 bruidjes langsgeweest voor elk een paraplu en zij vonden beiden dat de paraplu's zeer groot zijn. Ik schat tussen 1,5 en 2 m diameter. Ze zijn ruim voldoende voor 2 personen te beschermen zonder dat je je in allerlei bochten moet wrikken. Afhankelijk van hoe lang je sleep is, zal ook je kleed goed beschermd zijn. Ondertussen heb ik nog 6 paraplu's over.Groetjes,Kim
Ik ben één van die 2 bruidjes en ik kan bevestigen dat het grote paraplu's zijn waar je gamekklijk met 2 onder kan.Nog eens bedankt Kim!