Terug naar overzicht
Ik heb er wel ééntje, waarschijnlijk niet diegene die jij bedoeld maar dit gaat ook over een oud koppel dat samen over straat wandeldAls je wil stuur ik het je doorgroetjes Elke
Hey,ik heb het tekstje dat je bedoelt,kan je je emailadres geven zodat ik het kan doorsturen ?Groetjes
Ik heb deze tekst ook gebruikt in mijn misboekje.Stuur me een mailtje en dan zal ik het doorsturengroetjesmirandamiranda.veraart@skynet.be
hey meisjes,klinkt heel mooi, zou je dit aub ook naar mij kunnen mailen? kirsten_pinet@yahoo.comEen gedichtje in dezelfde stijl (denk ik) staat in een bundel van Bart Moeyaert "verzamel de liefde", ik denk dat het "vuur" noemt - ook heel mooi...groetjesKirsten
Heb daar ook al van gehoord, herinner mij zoiets, was inderdaad mooi. Wil je het naar mij doorsturen, aubavereecke@hotmail.comBedankt
Zou je me de tekstjes ook eens kunnen doormailen aub...Alvast bedankt!!!Tiffany xxx20 mei 2009
mijn email adres is fluffybeest@hotmail.comondertussen heb ik de desbetreffende tekst reeds gevonden op adagioceremnie ofzo... maar weet niet wie de auteur is. groetjes ellen