Terug naar overzicht
niet twijfelen kies maar knokke
Ben al een paar keer naar Saint Germain geweest. De buffetten zijn er super-lekker mr de gewone menu's vallen wat tegen vind ik. De zaal is wel helemaal mn ding niet, beetje ouderwets, mr smaken verschillen hé. Ik zou er alleszins nooit trouwen. Wij zijn ook uit West-Vlaanderen en trouwen volgende week in Landhuis 't Molenhof in Westouter.Succes met de keuze!
Over de zaal in St Germain dachten we evt. om stoelhoezen te huren, en sowieso de zaal met de orangerie te nemen..Knokke kent idd ook onze voorkeur, maar is al wat verder van de Westkust en zijn we minder vrij in aantallen...We hebben nog tot het einde van de maand voor we moeten bevestigen:) dus mogen nog lang denken!
Dag Marieke,Mijn ervaring met Salons Saint Germain in Diksmuide is zéér positief! Het eten is er super en dat kan ook van de service en locatie gezegd worden. Niet twijfelen maar doen!Volgende week ben ik (omwille van professionle redenen) opnieuw te gast in deze zaak en ik kijk er zoals altijd enorm naar uit... Véél succes! Sandy
Hey,Wij geven binnenkort ons trouwfeest in Salons Saint Germain en zijn er super gerust in. De zaak heeft een heel goeie reputatie opgebouwd, en dat krijg je niet zomaar. Het eten is er altijd superlekker, ook de menu's aan tafel bediend, de service is heel professioneel. De zalen zijn inderdaad niet "design" ingericht of in de "Flamant" stijl, maar je kan niet alles hebben. Wij kiezen voor zekerheid ivm lekker eten en service. Tot nu toe verliep alles ook super met hen. We mogen alles zelf kiezen, ze doen over niets moeilijk, geven advies waar nodig. Wij hebben ervoor ook enkele andere zalen bezocht maar die deden dan moeilijk over het aantal personen, of wilden zich bemoeien met de keuze van menu ofzo.
Wij zijn al enkele keren naar Saint Germain geweest naar een trouwfeest en telkens heel lang moeten zoeken eer we een parkingplekje vonden, dat vond ik wel een heel negatief punt. Het eten is er idd wel superlekker en je krijgt veel voor je geld.