TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
evy
1-3-2009
|
6-9-2008 16:15:29
Hoi Els,
Wij zijn op 1 augustus getrouwd in het Molenhof. Heb je al een bundel met menu's/buffetten? Er zijn formules waar de drank bijzit. Zo hadden wij de trouwfuifformule+dessertenbuffet. Bij de trouwfuifformule zit drank bijeen, voor de ganse nacht. Totale prijs, met dessertenbuffet was 37,5€pp. Als je een menu of gewoon buffet neemt, dan kan je nadien voor een forfait kiezen. Als ik me niet vergis, dan was dat 12€pp voor de ganse nacht. En de zaal is super, net als het personeel! Echt waar! Goede keuze ;-)
Groetjes Evy 36 dagen getrouwd
|
|
Els
7-8-2009
|
6-9-2008 18:59:53
hey!!
Wij hebben ondertussen al zo'n bundeltje gekregen en de drankprijzen ontdekt... Wij hebben gesproken met de eigenares en zij was inderdaad supervriendelijk.
Waren de hapjes van de trouwfuif voldoende? En hebben jullie gasten ervan gesmuld? Want ons leek lasagne en spaghetti enzo niet echt populair te zijn zo 's avonds... Vanaf hoe laat zijn jullie gestart? Stond het dessertenbuffet er toen ook al?
Tot slot nog één vraagje: welke dj hadden jullie genomen? waren jullie er tevreden van? wat voor soort muziek draaide hij?
Ontzettend bedankt alvast! Lieve groetjes, Els
|
|
evy
1-3-2009
|
6-9-2008 23:40:56
Wij hadden ook schrik voor de reacties over het eten. Heb van tevoren eens gepolst wat ouders/grootouders er van vonden en zij vonden dat meer dan voldoende. Dus ja, wij gingen voor de trouwfuifformule. Ik moet zeggen: alleen maar positieve reacties gekregen hoor. En ja, er is heel veel gegeten. 't Zijn tenslotte dingen die men zeker lust he ;-)De overschot blijft de ganse nacht staan. Zo zat ik om 5u 's morgens lasagne te eten...(ik kreeg voordien niets door mijn keel, en nee, ik had geen zenuwen) Wij verwelkomden de gasten vanaf 19.30u. Een drankje in de tuin en iets na 20u werden zij naar binnen geloodsd. Een wandeling langs het buffet, zo de zaal in. Het dessertenbuffet stond toen ook al opgesteld. Als iedereen in de zaal zat kwamen wij, onder begeleiding van muziek, binnen. Speechke van een minuutje en dan eten! Kort na het eten hebben we de ijstaart aangesneden en 10 minuten later zaten we al te smullen van onze dessertjes. Alles verloopt daar heel vlot! Wij hadden DJ Supreme. Wij hadden hem al gekozen omdat we van collega's zo'n positieve dingen hoorden, maar zal ook door de zaal aangeraden worden. Zij werken met 2, maar Tom Willems zal (normaal) altijd in het Molenhof draaien. Hij is echt super! Hij draait alles wat je wilt. Hij werkt ook met briefjes. Tussendoor legt hij papiertjes op de tafels en iedereen kan zijn voorkeur opgeven. Je hebt op voorhand ook nog een uitgebreid gesprek met hem over hoe en wat je wilt of net niet. Ons feest duurde tot na 4u. Wat ik persoonlijk niet slecht vind voor een vrijdag, terwijl iedereen er een werkdag op had zitten.
Groetjes Evy
|
|
sarah
17-5-2008
|
7-9-2008 7:35:46
ik weet niet wat die trouwfuifformule juist is. maar wij zijn naar een feest geweest en daar hadden ze - lasagna - spaghetti - frietjes - curryworst - bitterballen - koude groentjes - moussaka
en als het dat is, dan is het idd wel voldoende
de meningen waren wel verdeeld.
Het was echt wel lekker, maar er waren verschillende mensen die zeiden dat ze zoiets niet zouden doen voor een trouw.
Maar ja, dat is dus waar je voor kiest he
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|