Nu Online
Momenteel zijn er 323 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

locatie vrijzinnige viering

6-9-2008 17:25:18
Hallo,

wij zullen volgend jaar trouwen en zijn momenteel op zoek naar een locatie om onze vrijzinnige viering te doen.
Ookal zijn wij niet gelovig, een 'kerk' doet mij toch iets qua gebouw. Ik hou van oude gebouwen en kerken zijn toch wel super mooi vaak. Dus zijn we op zoek naar iets die de uitstraling heeft van een kerk of een kapel om een viering te doen voor ons huwelijk.
In regio Torhout-Brugge.
Weet er iemand tips of locaties?

Alvast bedankt!

Sofie

Sofie
11-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 1088

Katrien
8-9-2008
 Meld misbruik6-11-2008 10:23:53

Wij zijn met een vrijzinnige plechtigheid getrouwd in een (ontwijde) oude kapel in het Sint Jansbergklooster (Halen-Zelem), maar dat is wat uit de richting, vrees ik.
Misschien kan je eens luisteren bij de moreel consulent, die komen toch op verschillende plaatsen als ze de plechtigheden verzorgen. En anders bij de dienst Toerisme?
Hier in Limburg zijn er redelijk wat kasteeltjes die nu een feestzaal hebben, misschien zit daar iets tussen?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...