Terug naar overzicht
Hey,ik had heel veel geluk op dat vlak... Mijn kapster kostte normaal gezien € 15 (de normale prijs om op te steken in dat salon) en mijn beste vriendin en bruidsmeisje is visagiste... De kapster was niet aan huis, de visagiste wel.Groetjes,Lieve
Hallo,ik betaalde een kleine 20 euro voor mijn opsteekkapsel en 15 euro voor mijn make-up. Wel allebei niet aan huis. GroetjesIsabel
Amaai, dat is niet veel.Overal waar ik hoor is het 80 euro of meer. Het is dan wel aan huis.
Ik betaalde 30 euro aan de kapper en 19 euro aan de make-up Waren allebei ook niet aan huis
Hoi,Ik betaalde voor de kapper voor het opsteken 10,50 euro (bijkleuren en zo had ik een paar dagen van te voren laten doen)Smink en manicure waren 30 euro, deze waren aan huis maar het was wel iemand die ik ken. Dus kilometers en zo heeft ze niet gerekend.groetjesMiranda
voor proef en op de dag zelf make-up en haar is het 160 euro. maar ze komt aan huis.is wel een hele goeiegrts cindyhttp://cindyenyoni.bruilofsite.nl
De mijne komt ook aan huis en voor het proefkapsel en het kapsel op de dag zelf betaal ik 105 euro. Ze is het zeker waard, want na 2 falende bruidskapsels, heeft ze mijn haar kunnen doen zoals ik het wou.Groetjes,Daphne