Nu Online
Momenteel zijn er 299 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafelindeling Liefde-isjes

6-9-2008 23:28:19
Hey!

Voor ons trouwfeest op 25 oktober 2008 zijn wij nog op zoek naar ideeën voor de naamafroeping en tafelindeling... Het idee van Liefde-isjes vonden we wel origineel. Heeft nog iemand van jullie dat gebruikt en hoe hebben jullie dat dan gedaan?

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Groetjes

Nele

Nele
25-10-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 906

Els

Meld misbruik7-9-2008 10:52:23

Hey meid!

Wij trouwen net dezelfde dag als jullie!!! Dus dat vond ik het reageren al waard... :-)) Hoever staan jullie intussen?

In m'n zoektocht op de vele sites, ben ik ergens wel hebbedingetjes tegen gekomen van 'liefde is' . Via bruiloftgadgets ofzo...

Veel succes ermee!

Groetjes,
Els

www.elsenphilip.bruiloftsite.nl

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik7-9-2008 12:44:43

Hey

Wij gaan ook liefde is nemen en ik denk dat we per tafel een plaatje nemen en dan aan de mensen een plaatje geven van de tafel aan dewelke ze moeten zitten. Met de tafelafroeping zal de afroeper dan de liefde is voorlezen en die mensen mogen dan aan die tafel. Het is al een idee, we hebben nog tijd dus het kan nog veranderen.

Groetjes, Laura
11 juli 2009

San
12-4-2008
 Meld misbruik7-9-2008 13:49:55

Wij hebben dit ook gebruikt op 12 april.
Voor alle genodigden (per koppel) had ik een kaartje (formaat visitekaartje)gemaakt met een afbeelding van liefde is en op de andere kant de tekst "bvb An & Bert alvast bedankt voor jullie aanwezigheid". Op de tafels zelf stond dan dezelfde afbeelding liefde is op een A4 blad gedrukt en geplastificeerd.
Bij het ontvangen van de gasten kregen zij van de zaalmeester hun kaartje en bij het starten van het feest riep de zaalmeester af "de genodigden Liefde is... mogen mij volgen. Zo werden de gasten begeleid naar hun tafel. Dit is heel vlot verlopen en de gasten vonden dit wel een heel tof idee.
Als je meer gedetailleerde informatie wil over het maken van de kaartjes laat je maar iets horen.

Sandra

Nele
25-10-2008
 Meld misbruik7-9-2008 18:56:07

Hey Sandra,

wel leuk hoe jullie dat gedaan hebben! Als je meer info hebt, mag je die zeker doormailen, mijn emailadres is nelevanlangenhove at yahoo.com. Wij zullen er zeker mee geholpen zijn!! Thx!

Groetjes
Nele

Kaatje
23-5-2009
 Meld misbruik8-9-2008 12:50:09

Hey Sandra,

Kun je dit ook eens naar mij doormailen?

kaat.bekaert@skynet.be

Dankje,
Kaat

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...