Nu Online
Momenteel zijn er 277 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wat te doen met onze eigen kinderen??,

7-9-2008 15:59:07
Hey,

Wij zitten met een probleem. Onze kinderen zijn onze bruidskinderen maar we weten niet goed wat we 's avonds,na receptie, met hen moeten doen??
Onze dochter gaat dan bijna 7 jaar zijn dus zij kan eventueel op het feest blijven tot 24u maar ons zoontje gaat dan net 2 jaar zijn en die zal na de receptie wel héééél moe zijn. Hij zal wel al 's middags kunnen slapen.
Iedereen van de familie en vrienden zijn op het feest. Hem daar ergens leggen slapen, in een achterkamertje of zo, is geen optie want het is een lichte slaper maw hij zal niet slapen en lastig zijn (gedaan met plezier maken:-( ). Een babysit thuis laten slapen is ook geen optie want wat als ze ons huis gaan versieren (wat ik wel leuk zou vinden)?
Mijn schoonmoeder heeft al voorgesteld om om 24u naar huis te gaan met onze dochter maar dat wil ik haar ook niet aandoen. Ze heeft overlaatst naar een trouwfeest geweest van een kleindochter van haar zus en ze was om 5u 's morgens thuis!! Dan kan ik toch niet vragen aan haar om om 24u naar huis te gaan met onze dochter op het huwelijksfeest van haar eigen zoon!!!!!!

Wat moeten we doen?? Wat hebben jullie met jullie kids gedaan??
Alle, maar dan ook alle tips zijn welkom.

Alvast bedankt
Grtz Annemie

Annemie
18-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1003

miranda
27-9-2008
 Meld misbruik7-9-2008 17:32:27

vanwaar zijn jullie en wanneer trouwen jullie?
grtjs mirke

Valerie
16-5-2007
 Meld misbruik7-9-2008 19:16:02

Dag Annemie,

Over het hele land bestaan er kinderhotels; een soort onthaalmoeders die ook 's nachts je kindjes willen opvangen. Vrienden van ons hebben hun kindjes naar zo'n hotel gedaan op hun huwelijk.
Als je 'kinderhotel' intikt in google, krijg je meteen een hele lijst.

groetjes,
Valerie

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik7-9-2008 19:22:58

Bij een collega, je sminkster of kapster, ouders van vrienden, ... je vind wel iemand

Debbie
4-7-2009
 Meld misbruik7-9-2008 19:50:16

Wij hebben ook 3 kindjes en wij laten hen nog wel op t feest komen 's avonds tot ze moe zijn (onze kindjes zullen dan 5, bijna 4 en 2.5 jaar) zijn. Maar wij nemen een babysit mee die zich over de kids kan ontfermen en die hen mee naar huis neemt als ze moe worden.

grtjes
Debbie
04-07-09

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik8-9-2008 10:28:02

als je een babysit hebt, laat hem dan overnachten in het huis van je ouders/schoonouders

groetjes

sas

Kelly

Meld misbruik8-9-2008 10:33:54

Hey,

vrienden van ons hebben een babysit genomen om bij hen thuis te zitten, tot de grootouders kwamen aflossen (de grootouders wouden dit echt doen!). En hun huis is ook versierd geraakt hoor! Alleen de voordeur was nog vrij... (Wij gaan nooit ergens binnen.)

Onze kindjes zullen bij onze trouw 3 en 1,5 jaar zijn en wij hebben een babysit voor overdag en een babysit die blijft slapen.

Groetjes

Ilse
18-9-2008
 Meld misbruik10-9-2008 19:31:55

Hallo Annemie
Ons zoontje van 2,5jaar is na de receptie meegegaan met de buren. We hadden hen ook uitgenodigd en hij is dan gewoon met hen meegegaan. Dat ging heel goed. Mocht het niet gelukt zijn met de buren gingen we het vragen aan de onthaalmoeder en onze derde optie was een kinderhotel.
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...