TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Carolina
1-8-2009
|
7-9-2008 19:17:49
Ik ben naar caab couture geweest om een jurk te laten ontwerpen. Dit is wel in Nederland. Ze heeft een site op internet.
|
|
Inge
23-5-2009
|
7-9-2008 21:39:27
Hoi Gwendolyn,
Ik ben onlangs een afspraak gaan maken bij Issa Moda in Hasselt. De eigenares is ook ontwerpster, heeft lang voor Anne Belin gewerkt, en zij maakt je ook een kleedje naar jouw ontwerp.
Ze was heel vriendelijk en gaf al wat uitleg (ze had mijn vriend op een stoel geparkeerd :-) ), maar ik moet dus nog gaan kiezen.
Inge 23/05/09
|
|
Anja
25-4-2009
|
7-9-2008 21:53:07
Hallo,
Ik ben ook eens langsgeweest bij Issa Moda, en ze kunnen daar inderdaad iets maken naar jouw ontwerp. Ik dacht wel dat dat een 4000€ zou kosten.
Groetjes !
|
|
Inge
23-5-2009
|
7-9-2008 22:08:44
Hallo, ik nog eens.
Zij zei tegen mij dat het begon vanaf €1.200,00 of €1.500,00 (weet ik niet meer zeker) tot €2.600,00. Als je aan het hoogste bedrag zat, was er veel stof en steentjes/pareltjes gebruikt.
Inge
|
|
Anja
25-4-2009
|
8-9-2008 17:09:16
@Inge
Tiens, dat is wel iets anders natuurlijk ! Bij mij was het wel een verkoopster die mij dat zei, niet de eigenares zelf...
|
|
Peter
22-8-2008
|
5-11-2008 14:25:49
Beste Gwendolyn,
deze zomer, eind augustus, zijn mijn ventje&ik getrouwd en na lang twijfelen verkoop ik m'n trouwkleed... Is een heel mooi en modern kleed, maat 42, kleur écru, bustiermodel met spaghettibandjes, achterkant gekruist te centreren met lint, korte sleep... Het werd direct na ons huwelijk professioneel gereinigd en ziet eruit alsof ik het net uit de winkel haalde en niet gedragen heb... Ik heb het gedragen met een stola in voile over m'n schouders, eveneens écru, die krijg je er zo bij kan krijgen... Zonder is het ook prachtig, dan zijn je bovenarmen en rug zichtbaar... Vaste prijs : 400 euro Voor inlichtingen en/of vrijblijvend komen passen 0495/164.332 of ik mail je gerust wat foto's, ons emailadres is dalailama@telenet.be Mss een nog goedkoper alternatief dan het te laten maken? We hadden een groot trouwfeest en iedereen was ontzettend enthousiast over m'n kleed, als je het koopt zal niemand zien dat het al gedragen is en wees maar gerust, je zal er ook fantastisch uitzien! groetjes, Ruth
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|