TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Anja
25-4-2009
|
7-9-2008 21:50:36
Hallo,
Ik heb er nog geen trouwfeest meegemaakt, maar ben er wel eens gaan eten. Het was heel verzorgd, en echt in orde. En je hebt gelijk, de zaal is prachtig !
Groetjes
|
|
Ine
16-8-2008
|
8-9-2008 10:41:55
Hey Marjan.
Wij hebben ons middagfeest gehouden in Le Mas in Zonhoven op 16 augustus dit jaar. Ik moet zeggen dat ze mij er nooit meer gaan zien. Ik ben echt zo teleurgesteld. Wij vonden de zaal ook prachtig, het eten heerlijk.
We dachten dat we het goed hadden geregeld. Hadden met de zaakvoerder gepraat, afspraken gemaakt. Waren de week ervoor, twee dagen ervoor en de dag ervoor nog daar geweest. Nooit werden er vragen gesteld.
De dag zelf komen we er aan, na 20 minuten (de familie stond al buiten waar de receptie plaats zou vinden, wij stonden enkele foto's te maken), komt er iemand naar ons toe met de vraag wat ze moesten schenken van drinken, want dat wisten ze niet! Ik ben zo boos geworden! Met de zaakvoerder was afgesproken dat er cava geschonken ging worden. Niet doorgegeven zeker?
Toen mijn man en ik even binnen gingen kijken of we de dag ervoor alle naamkaartjes wel juist hadden gezet, komt er een ober naar ons toe (dezelfde als de eerste) en hij vroeg ons welke wijn er bij het eten geschonken moest worden. We hadden bij de menubespreking met de zaakvoerder onze wijn vastgelegd, maar hij was dat vergeten door te geven (?). Gelukkig wist ik de naam er nog van. Zelfs dat kon niet baten, want die wijn hadden ze niet meer (we hebben 3 maanden op voorhand onze menu besproken). Toen heb ik maar gezegd dat hij zijn plan moest trekken. Dat hij maar iets moest geven.
Dan hadden we er telkens op gestaan om op tijd te eten, want wij wouden foto's op lokatie gaan maken. We hadden de dag ervoor (!!!!) nog gezegd dat we om 14u30 onze hoofdschotel wilden omdat we om 15u30 op lokatie gingen. Ik kan je vertellen, om 15u55 hadden mijn man en ik ons eten! Dit vind ik niet kunnen.
Achteraf heb ik nog enkele slechte verhalen over Le Mas gehoord. Ik wou dat ik ze op voorhand had geweten. Als we dit hadden geweten, hadden we er ons feest nooit gegeven.
Het eten was wel lekker en verzorgd, maar je moest geduld hebben.
Ik wil je alleen maar waarschuwen, als je er toch voor kiest je feest daar te geven, stel ik toch voor dat je heeeel goede afspraken maakt.
Veel succes!
|
|
marjan
30-5-2009
|
9-9-2008 20:38:52
Dag Ine, Ik had ook al goeie reacties gehoord over het eten en kleinere feestjes maar niks over trouwfeesten. Ik begon wat te twfijelen aan de zaal omdat ze ons 2 maanden geleden een offerte gingen doormailen en ik heb nog steeds niks ontvangen... Volgens de eigenaars zijn er internetproblemen maar je zou denken dat zoiets toch ook snel per post is opgestuurd... Maar goed, daardoor begon ik al in de gaten te krijgen dat ze organisatorisch blijkbaar niet zo sterk zijn en niet zo stipt. Ik ben nu aan het twijfelen of we deze (wel heel mooie) locatie houden of toch het zekere voor het onzekere nemen en een andere kiezen...
Zou jij mij eventueel per mail willen doorsturen welke slechte ervaringen je nog hebt gehoord van die zaal? Het helpt me misschien om te beslissen...
Je kan me mailen op trouwvrouw@hotmail.com. bedankt!!!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|