Nu Online
Momenteel zijn er 349 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Reeds 2 dagen getrouwd.

7-9-2008 22:15:35
Hoi medebruidjes,

We zijn reeds twee dagen getrouwd en het was geweldig.
De dag begon vroeg,naar de kapper, schimnken, geen tijd om te eten, voor ikhet wist was de limousine al daar. Ik had mijn kleed nog niet aan, volop paniek dat ik niet op tijd zou zijn. Maar onze sermoniemeester kon mij goed gerust stellen.(deze heeft ons de heele dag goed begeleid, was echt super, dacht aan alles, www.cermoniewagenserwin.be ). Dan zijn we richting het gemeentehuis gegaan, waar we een half uur hebben moeten wachten vooralleer het aan ons was, maar dat vonden we niet zo erg, we zaten gezellig in onze limo, terwijl iedereen zat te kijken, dan mochten wenaar binnen, maar één keer binnen ging het zo snel, dat we voor het te goei beseften al "man en vrouw" waren, dan naar onze foto locatie, het weer was wat wisselvallig, maar het is altijd droog gebleven toen wij buiten waren, precies of de weergoden het wisten, dus onze foto's zijn zonder paraplu's. Dan richting onze feestzaal voor een kleine hap, waar we daarna aan onze huwelijksviering begonnen (getrouwd via "goede herder" met als pastoor Johan) was een zeer mooie viering, iedereen was tevreden en niemand vondt het saai, onze dank aan Johan. Zoals jullie merken hebben we geen tijd gehad om na te denken of het uuur in het oog te houden. Na de viering onze receptie en avonddiner met dansfeest. Het was geslaagd, het pronkgebak werdt na het aansnijden gevolgd door het liedje "La lac du connemara" was zeer geslaagd. Dan onze orgineele openingssdans zéér geslaagd. Benieuwd? Nog even geduld de link naar you tube wordt nog vermeld de komende dagen.
Kortom het was gewoon een geslaagde dag, nochthans dachten we eerts van op reis te gaan i.p.v een feest, maar we zijn albij tevreden dat we toch een subliem feest hebben gehad.

Naar de toekomstige bruidjes toe, succes nog verder, en geniet met volle teugen van jullie want het vliegt voorbij.

Groetjes van een pas getrouwde bruid.

xxx miranda

miranda
5-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 985

miranda
27-9-2008
 Meld misbruik8-9-2008 7:20:12

hallo naamgenootje een dikke proficiat met je huwelijk.
bij ons is het zover binnen 19 dagen.
lieve groetjes mirke ( alias miranda )

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...