Nu Online
Momenteel zijn er 277 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidssieraden bij strapless kleedje?

8-9-2008 8:22:34
Hoi bruidjes,

nu ik mijn droomkleedje heb gevonden, ben ik op zoek naar mooie bruidssieraden voor erbij!

Zelf vind ik een eenvoudig parelkettinkje het mooiste, en nu had ik op internet een site gevonden van iemand die prachtige bruidssieraden maakt voor een heel schappelijke prijs: www.beadbeauties.nl . Heeft iemand hier toevallig ervaring mee?

Ik ben in elk geval héél enthousiast en had deze site aan mijn mama en zussen laten zien, maar zij zijn daar absoluut niet voor te vinden want ze vinden parels helemaal niet mooi. Ik weet wel dat ik moet kiezen wat ik zelf wil, maar dat is moeilijk aangezien de enige mensen die ik hierbij betrek dus een heel andere mening hebben dan mij!

Mijn vraag is dus eigenlijk (want ik ben hier rond de pot aan het draaien :)): wat voor bruidssieraden hebben jullie gekozen, en waar hebben jullie dit gekocht?

Alvast héél erg bedankt, alle hulp is welkom!

Groetjes,

Liese
09/05/2009
jurgenenliese.bruiloftsite.nl

Liese
9-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 950

M.A.
7-3-2009
 Meld misbruik8-9-2008 8:27:23

Ik draag eveneens parels op mijn trouwdag. Ik heb dit al bij veel bruidjes, inclusief mijn zus, gezien en vond dit altijd zeer mooi.

Als je dit zelf zeer mooi vind, zou ik niet twijfelen en ervoor gaan !

Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik8-9-2008 8:43:29

Ik heb mezelf ook net parels aangeschaft. Ik heb ook een een strapless kleedje, en het is een beetje vintage dus parels passen er perfect bij (kan je trouwens nooit met misdoen vind ik).
Ik ben zelf ook een tijdje aan het rondkijken geweest voor winkels, en via een trouwbeurs was ik bij Nacre de Mer. Heel mooie juwelen, maar: eigenlijk een beetje schandalig want door verder te zoeken ben ik op www.topearl.com terecht gekomen. Zij verkopen exact dezelfde juwelen, maar wel 10 keer (letterlijk) goedkoper! Ik heb daar dan ook besteld en ben er echt tevreden van!!

Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik8-9-2008 10:10:43

Hey!

Mijn bruidssieraden moesten redelijk eenvoudig blijven. MAar wel het geheel 'afmaken' natuurlijk.
Ik ben bij Swarovski gaan kijken!
Daar heb je veel verschillende fijne kettinkjes! Zeer mooi, en voor wat het is denk ik ook zeer schappelijk van prijs!

Groetjes

evy
1-3-2009
 Meld misbruik8-9-2008 10:19:21

Ik liet mijn juwelen maken door Marion van Beadbeauties.nl . Heel erg tevreden van!! Ook m'n moeder zei van: zou je dat wel doen? Je hebt die toch niet eerst gezien, parels zijn niet mooi ed... Ik deed mijn goesting en koos dus wel voor parels! Supercontent van haar creatie!

Groetjes Evy
38 dagen getrouwd

s
1-6-2007
 Meld misbruik8-9-2008 10:47:00

Je moet dragen wat jij zelf mooi vindt!!! En niet wat anderen mooi vinden. Ok, het is wel spijtig dat de mensen die je feedback geven parels niet mooi vinden, maar waarom twijfelen als je het zelf wel mooi vindt??

Ik vind parels mooi. Ok, heel klassiek, maar het is wel iets tijdloos.
Bij swarovski hebben ze ook heel mooie eenvoudige dingen. Ik heb daar een heel simpel hangertje gezien dat ik mooi vond voor 55euro. Tuurlijk hebben ze ook veel duurdere spullen.

kim
13-9-2008
 Meld misbruik8-9-2008 11:16:28

Ik draag zaterdag ook een strapless jurk. Eerst was ik van mening om parels te kiezen (vind ik altijd heel mooi!)
Na eens goed nagedacht en rondgekeken te hebben heb ik dan toch gekozen voor zilveren sieraden. Ik heb een setje besteld bij MIKA. Dat zijn 2 ontwerpsters met mooie moderne ontwerpen. Ik mocht eerst bij hen thuis gaan kijken wat ik mooi vond, dan mocht ik er enkele uitkiezen en die mocht ik gewoon allemaal mee nemen om te passen bij mijn kleed, zonder aankoopverplichting!! Ik heb dus 3 setjes bij mijn jurk gepast en het mooiste uitgekozen. Moest het nu toch niets zijn geweest, had ik nog altijd terug naar parels kunnen gaan kijken. Als je eens wil kijken kan ik je wel een mail sturen met enkele foto's van mijn pas met juwelen. (dan heb ik wel je mailadres nodig...)

Ik heb hard getwijfeld, maar zelf gekozen wat ik het mooiste vond. Jij moet het aandoen he!
Ik vind ook dat je bij een strapless jurk niet veel mis kan doen. Je hebt veel plaats om een mooi juweel te dragen.

BTW, heb ook al veel goede commentaar gehoord van beadbeauties.nl.

Succes!! Kim

cindy
26-6-2009
 Meld misbruik8-9-2008 12:46:02

hallo liese,

Ik heb net gekeken op hun site en ik vind hun juwelen ook prachtig. Ik ben ook aan het overwegen om mijn juwelen daar te bestellen.

Bedankt voor de site
Groetjes

Liese
9-5-2009
 Meld misbruik8-9-2008 13:06:50

Hoi Cindy,

de sieraden zijn inderdaad prachtig, er is heel veel keuze en de prijzen vallen echt goed mee!
Ik denk dat ik gewoon mijn zin ga doorzetten en hopelijk vinden ze het uiteindelijk dan toch mooi!

Groetjes,

Liese

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik8-9-2008 15:14:12

Hey!
Ik vind persoonlijk de sieraden van Nico Taeymans heel mooi. Ik heb vorige week een heel mooie halsketting en armband gezien; zilverkleurig met kleine bolletjes. Helaas staat het setje niet op de website. Ik weet niet van waar je bent, maar Nico Taeymans heeft een winkel in Antwerpen. Het setje waar ik het over heb, heb ik gezien in Genk (shopping).
Parelkettingen vind ik persoonlijk ook mooi voor een trouw, maar zou ik erna niet meer aandoen en dat vind ik dan weer zonde van het geld. Maarja, iedereen denkt daar waarschijnlijk anders over :-)
Veel succes met je zoektocht!

Stephanie
4-10-2008
 Meld misbruik12-9-2008 1:44:15

gewoon aandoen wat je zelf mooi doet
ikzelf ben nu niet echt voor een parel omdat parels vor tranen staan
mijn juwelen komen van bij Victoria
dit zijn home-party's zoals tupperware maar dan juwelen en ik ben zeer zeer zeer tevreden
www.victoria-benelux.com

Tina
25-8-2008
 Meld misbruik14-9-2008 9:52:38

Ik had een juweeltje laten maken bij www.jewelsforfashion.tk ; ik was er zeer tevreden over. Het was echt een fijn kettinkje (BRU001 = bestelcode als je het eens wil bekijken op de site).

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...