Terug naar overzicht
Ik draag eveneens parels op mijn trouwdag. Ik heb dit al bij veel bruidjes, inclusief mijn zus, gezien en vond dit altijd zeer mooi.Als je dit zelf zeer mooi vind, zou ik niet twijfelen en ervoor gaan !
Ik heb mezelf ook net parels aangeschaft. Ik heb ook een een strapless kleedje, en het is een beetje vintage dus parels passen er perfect bij (kan je trouwens nooit met misdoen vind ik).Ik ben zelf ook een tijdje aan het rondkijken geweest voor winkels, en via een trouwbeurs was ik bij Nacre de Mer. Heel mooie juwelen, maar: eigenlijk een beetje schandalig want door verder te zoeken ben ik op www.topearl.com terecht gekomen. Zij verkopen exact dezelfde juwelen, maar wel 10 keer (letterlijk) goedkoper! Ik heb daar dan ook besteld en ben er echt tevreden van!!
Hey!Mijn bruidssieraden moesten redelijk eenvoudig blijven. MAar wel het geheel 'afmaken' natuurlijk.Ik ben bij Swarovski gaan kijken!Daar heb je veel verschillende fijne kettinkjes! Zeer mooi, en voor wat het is denk ik ook zeer schappelijk van prijs!Groetjes
Ik liet mijn juwelen maken door Marion van Beadbeauties.nl . Heel erg tevreden van!! Ook m'n moeder zei van: zou je dat wel doen? Je hebt die toch niet eerst gezien, parels zijn niet mooi ed... Ik deed mijn goesting en koos dus wel voor parels! Supercontent van haar creatie! Groetjes Evy38 dagen getrouwd
Je moet dragen wat jij zelf mooi vindt!!! En niet wat anderen mooi vinden. Ok, het is wel spijtig dat de mensen die je feedback geven parels niet mooi vinden, maar waarom twijfelen als je het zelf wel mooi vindt??Ik vind parels mooi. Ok, heel klassiek, maar het is wel iets tijdloos.Bij swarovski hebben ze ook heel mooie eenvoudige dingen. Ik heb daar een heel simpel hangertje gezien dat ik mooi vond voor 55euro. Tuurlijk hebben ze ook veel duurdere spullen.
Ik draag zaterdag ook een strapless jurk. Eerst was ik van mening om parels te kiezen (vind ik altijd heel mooi!)Na eens goed nagedacht en rondgekeken te hebben heb ik dan toch gekozen voor zilveren sieraden. Ik heb een setje besteld bij MIKA. Dat zijn 2 ontwerpsters met mooie moderne ontwerpen. Ik mocht eerst bij hen thuis gaan kijken wat ik mooi vond, dan mocht ik er enkele uitkiezen en die mocht ik gewoon allemaal mee nemen om te passen bij mijn kleed, zonder aankoopverplichting!! Ik heb dus 3 setjes bij mijn jurk gepast en het mooiste uitgekozen. Moest het nu toch niets zijn geweest, had ik nog altijd terug naar parels kunnen gaan kijken. Als je eens wil kijken kan ik je wel een mail sturen met enkele foto's van mijn pas met juwelen. (dan heb ik wel je mailadres nodig...)Ik heb hard getwijfeld, maar zelf gekozen wat ik het mooiste vond. Jij moet het aandoen he! Ik vind ook dat je bij een strapless jurk niet veel mis kan doen. Je hebt veel plaats om een mooi juweel te dragen.BTW, heb ook al veel goede commentaar gehoord van beadbeauties.nl.Succes!! Kim
hallo liese, Ik heb net gekeken op hun site en ik vind hun juwelen ook prachtig. Ik ben ook aan het overwegen om mijn juwelen daar te bestellen. Bedankt voor de siteGroetjes
Hoi Cindy,de sieraden zijn inderdaad prachtig, er is heel veel keuze en de prijzen vallen echt goed mee! Ik denk dat ik gewoon mijn zin ga doorzetten en hopelijk vinden ze het uiteindelijk dan toch mooi!Groetjes,Liese
Hey!Ik vind persoonlijk de sieraden van Nico Taeymans heel mooi. Ik heb vorige week een heel mooie halsketting en armband gezien; zilverkleurig met kleine bolletjes. Helaas staat het setje niet op de website. Ik weet niet van waar je bent, maar Nico Taeymans heeft een winkel in Antwerpen. Het setje waar ik het over heb, heb ik gezien in Genk (shopping).Parelkettingen vind ik persoonlijk ook mooi voor een trouw, maar zou ik erna niet meer aandoen en dat vind ik dan weer zonde van het geld. Maarja, iedereen denkt daar waarschijnlijk anders over :-)Veel succes met je zoektocht!
gewoon aandoen wat je zelf mooi doetikzelf ben nu niet echt voor een parel omdat parels vor tranen staanmijn juwelen komen van bij Victoriadit zijn home-party's zoals tupperware maar dan juwelen en ik ben zeer zeer zeer tevredenwww.victoria-benelux.com
Ik had een juweeltje laten maken bij www.jewelsforfashion.tk ; ik was er zeer tevreden over. Het was echt een fijn kettinkje (BRU001 = bestelcode als je het eens wil bekijken op de site).