Nu Online
Momenteel zijn er 368 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Idee voor een tekst voor te lezen

8-9-2008 9:22:17
Ik moet binnenkort een tekst voorlezen in de kerk op het huwelijk van mijn zus. Ik zou graag iets moois lezen, maar heb niet direct een idee. Hebben jullie soms geen ideeën voor mij? Laat jullie teksten maar komen ...
Bedankt !!

Nathalie

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 421

Els

Meld misbruik9-9-2008 12:20:08

Hoi!

Ook wij vragen aan onze getuigen om een persoonlijk woordje te doen in onze viering.

Laten hun de keuze, maar gaven een aantal tips zoals: jeugdherinneringen, wat toen je de partner voor het eerst zag?, toekomst wensen voor het koppel?,... maar er iets persoonlijks van. Dat is zoveel mooier dan eender welk gedicht van god weet welke dichter...

Tegen wanneer heb je het nodig? Anders kan ik hun tekst wel eens mailen, maar wel pas na 25 oktober...

Succes ermee!

Groetjes,
Els

www.elsenphilip.bruiloftsite.nl

Nathalie

Meld misbruik9-9-2008 14:23:05

Lief dat je het wil doorsturen, maar ze trouwt voor 25 oktober.

Alvast bedankt !

Hennebel

Meld misbruik11-9-2008 13:47:39

Wat het mooiste is, wat het diepste is,
waarom hij haar kiest, waarom zij hem kiest,
waarom zij ja zeggen tegen alkaar,
ik kan het niet zeggen.

Maar kijk maar, hoe ze van elkaar houden,
hoe ze met elkaar omgaan, hoe ze om elkaar geven.
Kijk maar, hoe een oogopslag, hoe een klein gebaar,
voldoende voor hen is, en meer zegt dan welk woord ook.

Kijk maar hoe twee mensen van elkaar houden,
en vraag niet waarom, het is niet te zeggen,
maar wel het mooiste dat hun overkwam.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...