Terug naar overzicht
Hoi Karen,Ik kom in de kerk binnen op het liedje Only Time van Enya en we gaan buiten met het liedje I'm a Believer van Shrek.In de zaal komen we binnen op dat liedje van de zakdoeken (kippevel verzekerd) en onze openingsdans is het liedje van K'Ci en Jojo 'All my life'.Groetjes,Ann 25/10/2008www.annenjan.bruiloftsite.nl
Hoi,wij kiezen voor:- Intrede kerk: Droomvlucht - Efteling- Uittrede kerk: Another Day - Jamie Lidell- Openingsdans: Have I told you lately - Van Morisson.Over de andere liedjes hebben we nog niet beslist.Groetjes!Liese09/05/2009jurgenenliese.bruiloftsite.nl
hoihoi,wij kiezen voor:intredelied: de bruilofsmarch uittredelied: de lente van vivaldiopeningsdans: i have the time of my lifevoor ons is het nu zatrdag al...groetjes joke
Hey Karen,Wij kiezen voor volgende nummers:intredelied: kissing you van Des'reeuittredelied: geen, vinden we niet nodigopeningsdans: magie van Philippe RobrechtGroetjes,Liesbeth20/06/2009
hey, wij hebben als intredelied een stiukje klassiek, maar daar zijn we nog niet uit. Als uittrede lied ook ' I'm a believer ' van Shrek, en als openingsdans ' The ship song' van Nick Cave...Veerle
Intrede: just a perfect day, Nick CaveUittrede: eeuwigheid, ClouseauBinnenbrengen taart: conquest of paradise, Vangelis Openingsdans: Everything and more, NataliaGroetjes,elisadiana1@hotmail.com
Intrede: Conquest of Paradise van VangelisUittrede: The shaping of the world - World of WarcraftDe rest weten we nog niet maar ergens wil ik toch wel ook de bruidsmars!Groetjes, Laura11 juli 2009
als intredelied is i will be your bride van de kelly familie heel mooi je moet er maar eens naar luisteren
intredelied: desolate ways-morbid angelandere liedjes in kerk:alice cooper - gonna see me knowedguy - foreverenya-only timeuitredelied : whitesnake-is this loveopeningsdans : bon jovi-thank you for loving me