Terug naar overzicht
Sophie,De pastoor moet er denk ik niet op. De ouders en grootouders staan er meestal wel op, maar ik denk niet dat dat echt moet. Als het echt een heel moeilijke situatie is, is het mss wel beter van ze er niet op te zetten.Veel succes met de uitnodigingen en jullie trouwfeest!GroetjesElke
Ouders en grootouders staan er op als je het heel traditioneel houdt. Als je ouders het feest bekostigen staan zij er normaal wel op. Ik woon al twee jaar samen met mijn vriend en wij moeten alles zelf betalen, dus ik zet mijn ouders er zeker niet op.Succes bij de drukker!
Onze uitnodiging is modern van opvatting maar hebben op traditionele wijze grootouders en ouders erbij gezet !!!
Aangezien onze grootouders (met uitzondering van 1) al gestorven zijn, komen zij er bij ons niet op. Wij zetten onze ouders er wel op. Vind ik persoonlijk het beste. Alhoewel dat ik vind dat je ook niet hypocriet moet zijn. Als de relatie slecht is, moet je je hiertoe niet verplicht voelen, vind ik.
Als je geen goede band hebt met je ouders zou ik ze er ook niet opzetten.Als je het echter hebt over het feit dat jullie ouders gescheiden zijn en een nieuwe partner hebben, dan zou ik enkel de echte ouders erop zetten.Zelfde voor de grootouders.
Hoi Sophie,Wij hebben enkel onze ouders op de uitnodiging gezet.. omdat zij het grootste gedeelte van het feest betalen.Bij mijn broer was dat net zo. Bij mijn schoonzus werden ook de grootouders vermeld. Persoonlijk vind ik dat vergaand, maar dat moet je voor jezelf uitmaken.Wij wonen al een tijdje samen en kondigen ons huwelijk zelf aan, het zijn dus niet de ouders die ons huwelijk aankondigen... zo was het wel bij mijn schoonzus.Een vermelding van de pastoor heb ik eerlijk gezegd nog nooit gezien of gehoord.Groetjes,An