Terug naar overzicht
Was het ook een trouwfeest dat je er gedaan hebt? Hoeveel personen waren er ongeveer aanwezig? Wij zouden met ongeveer 150 zijn. En is het eten en dessertbuffet lekker en verfijnd? Ben hier zelf nog nooit geweest.. Ik vind het wel een groot voordeel dat je er ook kan blijven slapen. De tuin is ook prachtig, ideaal om de receptie buiten te doen bij mooi weer. Maar bij slecht weer is de receptie waarschijnlijk in dezelfde ruimte als het avondfeest? En de huis-DJ die ze aanraden, heb je daar positieve ervaring mee? Alvast bedankt voor de reactie!
Hey Kelly, Wij geven op 3 oktober ons feest in het Daemshof (dat wel niet in Olen ligt, maar in Noorderwijk). Wij zijn er al gaan eten en dat was al super en mijn ouders hebben er al een trouwfeest meegemaakt en dat was tot in de puntjes verzorgd. Vandaar ook dat wij voor het Daemshof hebben gekozen. Bovendien hebben een megagroot en superlekker dessertenbuffet. Dat is dan ook hun visitekaartje: de twee eigenaars zijn eigenlijk van opleiding patissier, vandaar...Ik zal je iets laten weten hoe ons feest geweest was (als dat dan nog niet te laat is...).Vanwaar trouwens twee zalen in zo'n verschillende regio's? GroetjesInes3/10/2008
Het zijn inderdaad 2 zalen in verschillende regio's. Ikzelf ben van Lubbeek afkomstig (rond Leuven), hier gaan we ook trouwen voor de kerk. Maar mijn schoonfamilie komt uit West-Vlaanderen. We zoeken dus een zaal die vanuit Gent gemakkelijk bereikbaar is (ofwel snelweg riching Brussel of Antwerpen). Moeilijke opdracht hoor!
Ik ken geen van beide zalen, maar persoonlijk zou ik kiezen voor één grote zaal ipv meerdere kleine zalen. Zelf zou ik als genodigde ook de hele avond bij het feest betrokken willen zijn, en het niet leuk vinden om ergens apart "gedropt" te worden en dan te moeten rechtstaan om te gaan kijken wanneer er iets gebeurt (speech ofzo) in de grote zaal.Maar zoals gezegd, ik ken de zalen niet dus misschien valt het nogal mee en zijn de zaaltjes toch redelijk goed met elkaar verbonden...Veel succes !
Ik ben niet zo bekend met deze zalen. Van het Daemshof heb ik al wel goeie commentaar gehoord. Wij hebben Den Eyck in Kasterlee gekozen. Wij zullen met 180 tot 200 mensen zjn. Nu heeft groep Den Eyck een nieuwe zaal in Herentals. Link21 Ook een grote zaal denk ik + helemaal nieuw. Eten en service is bij groep Den Eyck altijd in orde. Herentals is ook goed bereikbaar via autostrade.
Je zegt dat het gravenhof eigenlijk te weinig pronkt met zijn gastenboek, maar waar kan ik dit vinden? Ik heb al eens gezocht op internet maar kan nergens het gastenboek openen. Kan je mij misschien een link hiervan doorsturen? Alvast bedankt voor de reacties