Terug naar overzicht
Hoi Joke,ik heb wel geen 'kleedje' maar een rok met bustier. En die zijn van hemzelf. Veel soberder dan alles wat gewoon in de winkel hangt. Qua prijs valt dat ook nog mee hoor, toch dat van mij. Nuja meevallen is een groot woord hé, het kost zowiezo teveel voor iets voor 1 dag vind ik maar ja... Punt is dat ik een kleedje van linea ook gepast heb, dat ik niet zo mooi vond, teveel frullen aan, stof voelde veel minder aangenaam en het kostte 50€ minder... Daarvoor kan je het dus niet laten hé. Eerlijk gezegd denk ik dat als je bent zoals ik en daar niet veel tijd in wil steken en een hele lieve mama hebt (die veel sponsort bedoel ik :s)... je dan gerust naar zijn eigen ontwerpen kan gaan. Kijk eens op zijn site naar de eigen collectie. Op de laatste of voorlaatste pagina staat iets heel mooi sober en dat heb ik als referentie genomen om te duiden wat ik wou. Maar dan betaal je dat ook hé. Geen 3000€ zoals sommigen zeggen maar 1800 toch wel makkelijk hoor... Ik heb bovendien een hekel aan shoppen en passen enz dus het mocht niet te lang duren en was zeker niet bereid nog vele winkels te doen...Als je dat wel graag doet en de uitgaven wat wenst te beperken, dan zou ik bvb eens op die website zoeken want je mooi vindt en naar een goeie naaister gaan... Dan zal je wellicht meer moeten gaan passen en hier en daar bijsturen maar voor een veel meer aanvaardbare prijs. In elk geval, veel succes! Als je nog vragen hebt, stel ze maar hoor!Groetjes,Lientje
Hoi Joke, misschien is een kleedje van Anne Belin wel iets voor jou, ook niet te veel truut en tralala aan ;-). Je kan de nieuwe collectie zien op www.annebelin.com . Ik heb er nog eentje uit de collectie van 2008, was €2100.Groetjes, Liesbeth
Dankjewel voor de tips !