Terug naar overzicht
HeyIk ga zelf zien bij Van Loock in Zandhoven. http://www.vanloock.com/ ik weet niet wat de prijzen daar zijn, maar ik geloof dat het redelijk is!succes
Ik heb de mijne tweedehands op Kapaza gekocht (ook omdat ik het niet over mijn hart kon krijgen om daar zoveel geld aan uit te geven + je ziet ze toch amper onder een jurk) en ze zaten fantastisch... Groot voordeel is dat die in perfecte staat zijn, verkocht worden aan 20% of zo van de prijs en al ingelopen zijn. Ik heb het me geen moment beklaagd want ze zaten de ganse dag geweldig!Groetjes,Lien
GABRIELLI in Roeselare, zeker de moeite om eens langs te gaan
Ik kocht mijn schoenen bij Van Loock in Zandhoven. Heel mooie elegante schoentjes voor 135€. Niet goedkoop, maar ook niet overdreven duur voor een trouwschoen. Ze zaten heerlijk en heb ze de ganse dag/nacht gedragen!
Hallo Nadjamocht je intresse hebben ik verkoop de mijne die in nieuwstaat zijn, in de kleur ivoor en het model antoinette van sophie sposa. ik heb ze nieuw 179€ betaald, wat inderdaad achteraf gezien wel veel is voor een schoen die je niet meer draagt na het huwelijkgroetjes Kelly
Ik ga de mijne hoogstwaarschijnlijk bij Gabrieli kopen. Ik heb er niet zoveel problemen mee om iets meer te betalen, aangezien ik zeker ben dat ik wel een model ga kiezen dat niet te chic is om ze dan achteraf nog te dragen. Mijn zus draagt de hare nog heel geregeld.
Hey allenKelly: merci voor het aanbod, ik ben eens gaan kijken naar het model, als ik de goede voor heb zijn ze heel mooi, maar een te hoge hak voor mij. Ik ben totaal niet gewoon op hakken te lopen. Ik wil wel een kleine hak omdat ik dat wel elegant vind, maar op te hoge hakken voel ik me niet op mijn gemak.Dorine: bij Gabrielli heb ik al voor de vitrine gestaan, en toch wel duur.Inge: dergelijke schoenen vind ik wel mooi, maar ik vrees toch dat ik persoonlijk die niet veel meer zou aandoen.Tessa, Evy: Van Loock staat op mijn 'To-do' lijstje.Lien: Kapaza is een goede tip, ik heb er al wel iets gezien dat wel de moeite is.Alvast merciekes
Hallo Nadja,bij Het Bruidsparadijs beginnen trouwschoenen vanaf 70 euro. We hebben een heel ruime keuze in schoenen ... fijne hakken, hoge hakken, brede hakken ... voor ieder wat wils! (www.bruidsparadijs.be )Nog veel succes in je zoektocht!Marita
ik vind het vooral belangrijk dat ik geen pijnlijke voeten overhoud aan mijn trouwschoenen. vandaar dat ik een paar toffe nieuwe bottienen ben gaan kopen. Niemand zal ze zien onder mijn lange jurk en mijn vriend zal net dezelfde aan hebben. (met een paar maten verschil wel te verstaan)
Hej Nadja, ik trouw nu volgende week zaterdag, mijn schoenen waren 80 euro, zou er nadien mss de helft voor vragen... is het dan te laat of?? groetjes, eline