Terug naar overzicht
Die van ons (Eddy Wouters uit Deurne) eist wel 4u minstens en das 180 euro. Groetjes, Laura11 juli 2009
Hallo, Ik heb ook lang getwijfeld aan een ceremoniemeester. Vorige week zijn we dan eens langsgeweest bij Steven Chys (Lichtervelde) en ik moet zeggen dat mijn twijfel over een ceremoniemeester direct weg was. Er komt zoveel bij te kijken (hoe moet suite lopen, intrede kerk, planning naar tijd fotograaf en zo toe,...)Hij regelt alles. We hebben hem dan ook direct geboekt. Wij betalen 180 euro en dit ook voor 4uur.
Je kan ook een vriend vragen en samen met hem overlopen wat belangrijk is die dag dat hij <op zich neemt. IS gratis en superleuk om een goede vriend als steun te hebben!!
Hallo Karen,bij Het Bruidsparadijs in Merksem begint de prijs van een ceremoniemeester vanaf 150 euro. Je kan eens een kijkje nemen op www.bruidsparadijs.be of langskomen in de winkel!Nog veel succes in je zoektocht!Marita
Hey Karen,Ik ben ook van Zwijndrecht. Wij hadden Eddy Wouters, en dat was alleen maar positief!Wij hebben hem wel heel de dag ingehuurd.Veel succes,xxxwww.thierry-amber.bruiloftsite.nl al 32 dagen getrouwd!
Dag Karen,Wij hebben Luc Boulanger (uit Herent) geboekt. Hij komt van 's middags (ca. 13u30 --> 14u30 trouw gemeentehuis) en blijft tot en met het avondfeest (zodat alle gasten vlot aan tafel gaan :-)). Voor deze hele dag vraagt hij ca. € 175,00. En wij trouwen in Lummen (Limburg), verplaatsing is dus geen enkel probleem voor hem...Groetjes Tina