Nu Online
Momenteel zijn er 631 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kostprijs menu-kaarten?

3-6-2005 20:12:02
Hallo bruidjes in spé

Wij komen net van de drukker: ik heb eens geïnformeerd voor de prijs van menukaarten (gedrukt volgens onze uitnodigingen).
Ze vragen voor 60 menukaarten 120 €. Ik vroeg mij af of dat veel was of niet?

Groetjes,
Sophie

Sophie
24-9-2005
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 536

An-Sofie
1-7-2005
 Meld misbruik5-6-2005 19:29:11

Dag Sophie,

€2 voor 1 menukaartje vind ik persoonlijk toch erg veel geld. Nu ik kan je niet echt helpen qua kostprijs, want wij printen onze menukaarten zelf (ook ons uitnodingskaarten maakten we zelf). Het papier voor menukaarten (geplooid A6 karton) kost €0.16 stuk en natuurlijk nog inkt uit de printer...

Waarschijnlijk profiteert de drukker, omdat jullie graag de menutjes in stijl van uitnodigingen wilden...

Groetjes,
An-Sofie

Isabelle
19-8-2005
 Meld misbruik6-6-2005 13:22:00

Wij hebben ook gekeken voor de menukaarten te laten drukken.

Vanaf 50 stuks tot .... was het een vaste prijs van 58,08 € drukken.
De menukaarten zelf was afhankelijk van welke we namen.
De menukaarten hebben we reeds en zullen eerst proberen het zelf te drukken, indien het niet zou lukken mogen we ze nog altijd terug aan drukker bezorgen. Ik denk dat het +/- de prijs is van jullie drukker

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...