Terug naar overzicht
Voor ons is het zaterdag ook zover!misschien kan dit je helpen(of een stukje eruit), wij gaan dit ook gebruiken in onze alternatieve viering:Je had erbij willen zijnJe had erbij moeten zijnJe zou er geweest zijnZo was je…Je zou genoten hebbenStil en met een volle lachJe zou gekeken hebbenNaar mij en anderenJe zou oude contacten hebben vernieuwdJe zou nieuwe hebben gemaaktZo was je…Je was er in het gemisMeer dan gezienMeer dan benoemdJe was erIn het lichtVan de kaarsDie branddeTerwijl het feestZoveel mensen verbondDie zoveel goeds vierdenJij was er in het lichtVan de kaars die branddeVoor jou en anderenDie er hadden moeten zijnDie er hadden willen zijn…GroetjesHeidi
Dit heb ik nog gevonden:De bomen komen uit de grondEn uit hun stam de twijgenEn ied'reen vindt het heel gewoonDat zij weer bladeren krijgenWe zien ze vallen op de grondEn dan opnieuw weer groeienZo heeft de aarde ons geleerdDat al wat sterft zal bloeienToon HermansVoor altijd herinnerd in liefde en viendschap.Voor altijd aanwezig in woord en in geest.Voor altijd verbonden door onzichtbare banden.Gekoesterd door velen.Gemist nog het meest.moest je zelf nog iets vinden mag je me dit altijd laten weten (patriciavercruyssen@hotmail.com), want vind dit zelf ook heel moeilijk!
Sabine, wat heb je uiteindelijk gebruikt? Heb je nog andere, mooie teksten gevonden? Als je iets hebt liggen mag je me dit altijd doormailen (patriciavercruyssen@hotmail.com).En proficiat ondertussen he ;-)