TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
julie
19-11-2005
|
4-6-2005 14:48:01
Hallo,
ik laat mijn kleed bij Veerle Praet maken. Het is ronduit heerlijk om met haar samen te werken. Ze neemt echt de tijd voor je en zorgt er voor dat het kleed je ook echt past.
De eerste keer pas je modellen die ze in de winkel heeft hangen. De modellen die ze je laat passen zijn in functie van wat je mooi vindt. Het kleed wordt volgens jouw voorkeuren ontworpen, maar je vertrekt van een model uit de winkel als 'basis', of van bepaalde elementen uit verschillende modellen en van daaruit bepaal je ongeveer welke richting je uit wilt. Daarna beslis je of je het al dan niet gaat doen en maak je eventueel een tweede afspraak. Op de tweede afspraak pas je nog eens wat je ongeveer gekozen hebt, worden eventueel nog een paar beslissingen genomen bijvoorbeeld over de stof, teken je de bestelbon en betaal je een voorschot. Daarna beginnen de echte pasbeurten, een vijftal in het totaal. Ongeveer om de maand moet je gaan passen, en langzaam zie je je echte kleed helemaal tevoorschijn komen. Maar ook tijdens de eerste pas krijg je bijvoorbeeld al een goed beeld van wat het gaat worden hoor.
Over het geheel neemt het redelijk veel tijd in beslag, omdat je telkens moet gaan passen en dat dat toch gemakkelijk een paar uur duurt. Persoonlijk vind ik dat juist leuk, veel leuker dan in de winkel waar je een keer gaat passen in november en dan nog eens in april of zo. Maar niet iedereen vindt dat passen even plezant natuurlijk. Ik voel me er in alle geval zeer speciaal bij.
Veerle Praet zelf is heel vriendelijk en vlot. Ze dringt haar eigen mening absoluut niet op en neemt veel tijd voor je.
Wat de prijs betreft, daar kan ik je niet echt mee helpen. Ik veronderstel dat dat begint rond € 1200 voor een eerder 'simpel' kleed en hoe meer stof (bv lange sleep of zo), kant,... je wilt hoe duurder het wordt.
Het beste is wel om een afspraak te maken. Sommige namidagen is ze open voor iedereen, maar dan kan je niet passen, dan kan je enkel uitleg krijgen. Ze heeft trouwens ook een eigen website: http://www.veerlepraet.be/
Laat je eens weten of je uiteindelijk bij haar gaat?
Veel succes ermee!
groetjes, julie.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|