Nu Online
Momenteel zijn er 284 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

leuk idee

9-9-2008 19:15:42
Helloo,
Wij trouwen 27/12/2008 en zou iets anders willen dan een gastenboek! maar toch iets waar we nog altijd terug naar kunnen kijken! Tips altijd welkom
Dikke POENIES Bettina xxxxx

bettina
27-12-2008
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1240

Kay
22-8-2009
 Meld misbruik9-9-2008 19:28:12

Misschien is een praat paal iets voor jullie.
Je moet het maar eens googlen je komt er bij verschillende uit.

Kay
22/08/2009

Ann
27-6-2009
 Meld misbruik9-9-2008 22:09:33

Hallo!
Wij gaan een ouderwetse typmachine in onze zaal zetten met voorgesneden langwerpige strookjes papier ernaast. (Mogen ze al eens missen)
Alle getypte berichtjes gaan we laten bundelen.
Misschien ook een idee voor jullie?
alvast veel zoekgenot!
groetjes!

Kim
2-8-2008
 Meld misbruik9-9-2008 23:13:16

Hoi,
Ik had ergens op een website "gastenboek-spiegel" gezien. Heel leuk idee. Een grote spiegel met jullie foto in het midden of de datum en jullie namen en dan een speciale stift zodat iedereen er zijn naam op kan zetten. Veel leuker dan een gastenboek en je kan het nog ergens ophangen. Kijk hier maar eens op http://www.huwelijksbedankjes.nl/trouwbedankjes/Spiegel...
Hopelijk zijn jullie er iets mee. Voor ons was het te kort dag, toen ik het ontdekte, anders zou ik dit zeker besteld hebben.
Groetjes
Kim

Kim
2-8-2008
 Meld misbruik9-9-2008 23:16:16

Hoi,
Hier is een website waar dit veel goedkoper is. Ik heb het zelf even "gegoogled" voor jullie:
http://www.spiegelkado.nl/mogelijkheden/01c2c498d8094da...
groetjes
Kim

inneke
13-9-2008
 Meld misbruik10-9-2008 1:02:13

Hey,

Wij hebben een schildersezel en doek gezet met wat tubes acrylverf, borstels, water en wat keukenrol. Zo kunnen de mensen hun fantasie en kunsten de vrije loop laten gaan en hebben wij meteen een doek om boven ons bed of ergens anders huis te hangen als aandenken van onze dag. Om de oudere mensen niet af te schrikken hebben we zowieso ook een gastenboek genomen...

Groetjes,

Inneke
13sept08

celine
7-9-2008
 Meld misbruik10-9-2008 8:15:41

Hoi,

Ook wij hadden een gastenDoek op een ezel gezet, met wat verf erbij, in de kleuren die wij graag zien. Het resultaat is echt wel goed meegevallen, het hangt natuurlijk ook een beetje af van wat de eerste er begint op te zetten. Wij hadden die ezel buiten gezet en tijdens de receptie waren de mesen al beginnen schilderen. Hij stond ook vlakbij de ingang van het toilet, waar toch iedereen verschillende keren moet passeren.

Groetjes,
Celine

Nathalie
3-7-2009
 Meld misbruik10-9-2008 8:35:49

Kijk eens op de site van Jos de Laat daar staat een soort kader waar je jullie foto in kan plaatsen en iedereen kan er iets rond schrijven. Het is goedkoper dan een spiegel en je kan het ook aan je muur hangen. Vrienden van ons hebben het gedaan en het is prachtig. Wij gaan dat ook nemen.
Groetjes.

Nele
10-10-2009
 Meld misbruik10-9-2008 8:57:59

Ik vind een babbelbox ook een leuk idee. Bij mijn nicht stond de camera klaar tussen 23u en 2u (ofzo), en dan kon iedereen daar iets in gaan zeggen.

Het werkte echt goed! Er zijn er zelfs die (na al wat gedronken, natuurlijk) volledige toneeltjes zijn gaan spelen daar :-)

brendy
13-9-2008
 Meld misbruik10-9-2008 8:58:26

Hela,
Wij hebben grote kaders gekocht in de Ikea en dan schoon papier (dik karton bijna) voor erin. Hier plakken we een foto en dan kunnen de mensen berichtjes schrijven. Deze kunnen we dan achteraf ophangen en altijd naar terug kijken.
succes!
bren
13 sept 2008

Wouter

Meld misbruik10-9-2008 9:05:53

Hey Bettina,
Ik ben huwelijksfotograaf en soms maak ik tijdens de receptie en het avondfeest foto's van de gasten, die ik dan onmiddellijk laat afdrukken op 15/21. De gasten schrijven op de keerzijde van hun foto hun wensen voor het bruidspaar.
De foto's (met de wensen) worden verzameld in een fotobox.
Dit lukt bijzonder goed en heeft altijd succes zowel bij het bruidspaar als bij de gasten.
Misschien kan je vragen aan jullie fotograaf of hij/zij dat ziet zitten.

Veel geluk!

Wouter
info@artxpo.be

Tineke
13-9-2008
 Meld misbruik10-9-2008 17:07:54

Wij hebben een vriendjes boek gamaakt. De mensen kunnen op het ogenblik dat ze hun blad een foto laten trekken die we dan achteraf op hun blad kleven. Zo weten wij later nog wie wat heeft geschreven...

tineke

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik10-9-2008 19:04:25

hallo,
aangezien jullie rond kerstmis gaan trouwen is het misschien leuk om boodschappen op een kerstbal te laten schrijven en dan in een kerstboompje hangen, neem wel best kunststofballen of sterren en een stift die permanent is. ik denk wel dat het leuk is de daarop volgende de ballen weer in de boom te hebben en te lezen is zeker een leuke herinnering. ballen kan je al vaak 2maand voor kerst kopen.
groetties sylvia

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...