Nu Online
Momenteel zijn er 153 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ergste nachtmerrie komt uit!!

9-9-2008 19:43:31
aaah, juist nog eens naar weerbericht gekeken voor nu zaterdag! wordt echt wel slecht, potverdorie, en ik heb zelfs eikes gebracht! hehe...
moeten het zeker nemen gelijk het komt natuurlijk, maar vind dit echt niet leuk!
een beetje droog is toch niet zoveel gevraagd he :)
alleszins, bruidjes van nu zaterdag, we zullen er proberen van te genieten he
zucht...
xxx
bren

brendy
13-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1097

Vicky
6-9-2008
 Meld misbruik9-9-2008 21:01:37

Hey Brendy,

Niet aantrekken meid!
WIj trouwden vorige week zaterdag!!!
Heel de week lang werd volgens de weermensen zaterdag dé slechtste dag van de week, de natste, de koudste!!
Ook al had ik gezegd het me ni aan te trekken, elke dag zat ik aan de buis gekluisterd!!
Tot ineens..donderdag de weermensen hun mening draaiden, ineens werd zaterdag de beste dag van het weekend,de droogste en rond de 21 graden.Ze leken het zelf ni te weten..
Zaterdag was niet superzonnig maar we hadden droog weer bij het in en uit de kerk komen, zelfs een zonnetje bij de fotos. We hebben beide recepties buiten kunnnen doen ook al was het bewolkt. Op een gegeven moment begon het te druppelen en vroegen de mensen van de zaal zelfs de goedkeuring om de receptie naar binnen te doen(de weinige motregen werd toen tegengehouden door witte tentjes die dat tegenhielden).Maar uiteindelijk stopte dit beetje regen na een paar minuten dus alles was buiten.
Ik herken je paniek zo erg, had ik vorige week ook echt maar weermannen kunnen pas echt correct zijn twee tot één dag ervoor. En zoals bij ons kan alles nog keren, iedereen feliciteerde ons met het goede weer!!!ik duim mee en laat dit niet voor stress zorgen!!
geniet van je dag want het is echt je mooiste ;-) ik kan het nu weten

kim
13-9-2008
 Meld misbruik10-9-2008 9:05:05

Brendy,
hier nog een bruidje voor zaterdag! En ook wij beginnen wel een beetje te vrezen voor slecht weer. We hadden zo graag ten minste droog gehad, dus laten we hopen dat de weermensen er naast zitten!
Ik hoop samen met jou en de andere 13/09-bruidjes op droog weer!!

groetjes
Kim

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik10-9-2008 14:24:17

Dag Brendy,

Hier nog een bruidje voor zaterdag.
We zijn hier wel alles aan het voorzien om alles binnen te doen. Alleen paraplu's ben ik nog niet voor gaan kijken.
alles daarna toch buiten doen, is makkelijker dan andersom...
En als het al droog is op de momenten dat je buiten bent, dan is het toch al goed he.

en ze zeggen: regen op de trouwdag brengt geluk...

Maar samen met jou hopen we natuurlijk op veel zonneschijn!

Groetjes
Heidi
13/09/20008

cindy
6-9-2008
 Meld misbruik10-9-2008 19:43:06

Hey Brendy,
ik herken dit tafereel ook maar zoals al vernoemt werd nog niet te vlug panikeren .Wij zijn ook zaterdag getrouwd en ik dacht ook van oh nee net nu geven ze pakken regen,terwijl het prachtig weer was als ik mijn vrijgezellen avond vierde.
Ik was zelfs al op zoek geweest naar een binnen locatie voor de foto's.En dan zeggen ze tegen het einde van de week dat het toch droog ging blijven.We hebben zelfs geen drup gezien en zelfs de receptie buiten kunnen doen. Dus ik zou zeggen de moed nog niet opgeven en ook al zou het slecht weer zijn vooral positief blijven en genieten van dit leuke moment want het is vlug gepasseerd lieve groeten en we duimen voor jullie allemaal dat het mooi weer mag zijn .
Groetjes Cindy

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik11-9-2008 7:56:55

GEEN PANIEK!!!!!!!!!!

op onze dag was 100% regenkans voorspeld en jawel... het regende PIJPENSTELEN van s'nachts tot een uur of 11..

Ik kwam tegen 11 uur van de kapper en het is zo goed als DROOG gebleven de rest van de dag!!!!

Af en toe een klein beetje regen... maar zeg.. daar laat je uw dag toch niet door verpesten??????

Iedereen zei wel: jammer van het weer he??? En ik dacht.. Hoezo??? Ik had het veel en veel erger verwacht.

Dus zet uw positieve bril op!!!

Mijn aanstaande was ook zo bang voor regen, het zou heel zijn dag verpesten. Ook hij heeft er uiteindelijk geen last van gehad.

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik12-9-2008 9:32:54

Hey Brendy!

Til daar niet zo zwaar aan!
Mijn ergste nachtmerrie was dat mijn man niet kwam opdagen!

De eerste maanden tijdens de voorbereiding was ik ook gebrand op mooi weer.
Ongeveer vier maanden voor mijn trouw was ik daar niet meer mee bezig, het mocht nog hagelen, stormen of sneeuwen, het zou de mooiste dag van mijn leven zijn! en dat is het zeker geworden!
In mei is het heel de maand bakkend heet geweest, behalve de dag dat wij moesten trouwen. Dan was het gewoon goed van temperatuur en regenachtig. Ik was blij echt waar! Mannen lopen in een kostuum rond en hoeven die bakkende temperaturen niet. Ik heb heel de dag met blote schouders rondgelopen en vond de temperatuur ideaal.
Als we de kerk uitkwamen goot het bakken uit de hemel! MAar het was een heel mooi moment. Iedereen stond dicht bij elkaar in het portaal. Veel liever zo dan dat iedereen ver van elkaar staat omdat het te warm is.
Hetzelfde met de feestzaal. De temperatuur was binnen ideaal, zelf wat aan de warmere kant door al dat volk. De mensen van de zaal zei dat we heel tevreden mochten zijn, want dat de mensen met zo een heet weer bijna allemaal buiten gaan staan. Dat zou pas erg zijn!
In ieder geval. Ik wens je een droog moment toe als je van de kapper komt en als jullie foto's nemen! Wij hebben geluk gehad met een uurtje droog voor onze foto's, mocht dit niet het geval zijn dan was ik misschien wel wat slecht gezind, maar goed, voor de rest zou ik er de regen opnieuw bijnemen als ik de dag opnieuw mocht meemaken.
De foto zijn trouwens ook veel mooier. Alles is veel groener en de lucht is niet zo fel verlicht, veel natuurlijker.
Prachtig allé
Maar kom ik ga mijn epistel afronden.
Een heel mooie dag gewenst en laat het weer je niet tegenhouden van te genieten!
We leven nu eenmaal in België ;-)

Karen
13-9-2008
 Meld misbruik12-9-2008 15:11:16

Hey Brendy,

Ik trouw ook morgen, en ik heb ook elke dag naar het weerbericht gekeken; maar ergste nachtmerrie is toch wel een beetje overdreven, hoor ... Je toekomstige die niet komt opdagen, een ongeluk op je trouwdag of iemand die sterft op je trouwdag, da's iets om nachtmerries van te hebben ...
En het weerbericht valt nu toch nog mee: zwaarbewolkt met kans op een bui. Zon was leuker geweest, maar ja, je leeft nu eenmaal in België ...
Je kan er toch niets aan doen, aan dat weer, dus ontspan en geniet ervan!

Groetjes,
Karen
13/09/2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...