Terug naar overzicht
Het is misschien vergezocht, maar je kan dat eens vragen op de plaatselijke scholen. Die hebben zo'n materiaal. Als ge u vraag een beetje goed aankleed en op hun gevoel speelt (het is voor uw huwelijk he) dan lenen ze u dat misschien welVeel succes!
misschien is dit een stukje goedkoper maar is er nergens waar jullie het willen laten afspelen een witte vlakke muur. dat is misschien nog de goedkoopste oplossing want de kosten lopen op.en anders zou ik het ook eens op een school vragen of bij de plaatselijke jeugdbeweging.je kan dit ook zelf maken door een oud wit laken aan 4 lange houte latten te bevestigen en een te staander maken misschien heb je wel een handige hoby man in familie of vriendenkring zitten.Kay22/08/2009
heyEn weten jullie toevallig of je ook zo'n projector kan huren?GroetjesNathalie ; 12/09/2009
projector kan je ook huren.voor het scherm kan je ook eens navragen in je vriendenkring, of er niemand is die zo'n oud diascherm heeft. vroeger werd er toch meer naar dia's gekeken.Wij huren onze projector van een firma waar wij het licht en geluid ook van huren.GroetjesHeidi13/09/2008
Hallo, als jullie kinderen hebben of een broer of zus die nog naar school gaat of zelf kinderen hebben, bij hen op school vragen de meeste scholen hebben der meer dan een als je nu een waarborg geeft kan het goed zijn dat je het gratis mag gebruiken. eventueel in jullie vereniging vragen als jullie daar in zijn. ik heb dat ook al nodig gehad en nog nooit voor betaald.sylvia
Annelies, heb je ondertussen iets gevonden? Ik ben namelijk ook op zoek naar een projector en eventueel scherm voor een betaalbare prijs. Moest je iets weten en mij willen helpen hierbij, mag je iets achterlaten op patriciavercruyssen@hotmail.com