Terug naar overzicht
Hallo Martine Wij hebben onlangs Schuur Soetkin in Hoeke bezocht en vonden het ook een sublieme locatie. Echter lees ik dat jullie feest voor 90 man was maar die krijg je daar toch nooit allemaal binnen. Hoe hebben jullie dit opgelost? Walking diner of zo? Alvast hartelijk bedankt voor je antwoordje. Britt p.s. : Ik heb gezien dat je berichtje van 2008 is maar wou het toch nog even proberen.
Hallo Britt, ik moet zeggen dat het wel heel druk was wij hadden het idee om een receptie te geven, maar dat is een beetje uitgelopen de mensen moesten dus ook allemaal recht staan (hier en daar wel een stoel, maar daar zat geen kat op) en alle mensen bleven ook bijna heel de avond, dat hadden wij ook niet echt verwacht, maar wel leuk natuurlijk we hadden ook een tent voorzien voor de rokers en die werd ook druk bezocht voor ons was het echt wel een geslaagd feest, maar als je van plan bent om te dansen, dat zou je toch beter voor een andere locatie kiezen denk ik ik hoop dat je een mooie dag hebt en wil je alvast feliciteren met je huwelijk groetjes martine