Terug naar overzicht
Bij MerrieMie (Nederland) kan je een kleed huren aan ik denk 60% van de nieuwprijs. Daarna wordt deze jurk verkocht voor 50% van de nieuwprijs (zoiets denk ik).Het enige nadeel: het is wat verder rijden en de keuze is eerder beperkt (al kan je van hun merken wel alles bestellen).
Beste, Bedankt voor de tip. Ben al eens op de website gaan kijken en het ziet er een schone winkel uit! Kga er toch eens gaan kijken, denk ik.merci!
Ik heb op internet gezien dat Ziri-Antwerpen ook kleedjes verhuurt. Ik ken die winkel wel niet, dus ik weet niet hoe de service daar is.Ikzelf wou ook niet te veel geld uitgeven aan een kleed. Ik was daarom naar Jagré in Antwerpen gegaan, waar ze kleedjes in alle prijsklassen verkopen. Ik had nog eens het geluk dat het weekend dat ik mijn kleed heb gekozen er een actie was: 20% op alle pasmodellen. Het kleedje dat ik heb gekocht was zo een pasmodel dat er nog splinternieuw uitzag. Bijkomend voordeel: het was mijn maat, dus geen verassingen achteraf en ook geen problemen met leveringstermijnen.Claire de Femme heeft ook goedkopere kleedjes: alle prijzen staan op hun site (wel nog niet van de nieuwe collectie, denk ik).Hopelijk heb je hier iets aan.Groetjes,Daphne
oh, bedankt. Ben bij clair de femme gaan zien en ten eerste: niet te duur en ten tweede: ik heb mijn jurk al gevonden (op het zicht natuurlijk)!!!echt bedankt!!!
Graag gedaan! Welke is het die je mooi vindt?Groetjes,Daphne