Nu Online
Momenteel zijn er 298 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwen en zwanger

10-9-2008 10:36:26
Hey! Ben sinds gisteren te weten gekomen dat ik terug zwanger ben. Onze trouwdatum was 13/06. Hebben gisteren dan maar alles omgeboekt naar februari. Gelukkig paste dit voor iedereen, dus daar maak ik me al geen zorgen om. Maar zijn er nog meiden die getrouwd waren als ze zwanger waren?

Tessa
27-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1038

s
1-6-2007
 Meld misbruik10-9-2008 14:09:00

Ikzelf niet, maar dat gebeurd toch wel vaker?
Vriendin van mij was 3 maanden zwanger van haar eerste kindje, dus dat zag je net wel/niet.
Collega van mij was 6.5 maanden zwanger van haar eerst kindje en dat zag je ook niet!!!
Maar echt bruidjes met een bol buikje ken ik niet, maar het is nu niet dat zoiets nog schokkerend is, he.

vanessa
23-5-2009
 Meld misbruik10-9-2008 16:05:10

hej tessa, ik ken er wel gene maar vroeg me af hoe ver je dan zult zijn in februari en was je jurk al besteld? zoja, gaat die dan nog passen?

groetjes

Caroline M.
12-9-2009
 Meld misbruik10-9-2008 16:42:52

Proficiat met je zwangerschap!
Ikzelf trouw op 12/09/09 en ik ben nog niet zwanger. Ik zou graag zo snel mogelijk na ons huwelijk zwanger willen worden. Daarom zou ik al voor ons huwelijk willen stoppen met de pil. Natuurlijk loop je dan het risico om wel al zwanger te zijn op het huwelijk. Maar in mijn geval zou het voor mijn eerste kindje zijn en misschien is dat nog niet snel zichtbaar. Ik zit hier eigenlijk nog met een dilemma. Ik wil echt graag snel zwanger worden, maar ik weet niet of ik met een dikke buik voor het altaar wil staan...
Veel succes met je zwangerschap en het voorbereiden van je huwelijk!
groetjes, Caroline

Stefanie
20-9-2008
 Meld misbruik10-9-2008 18:10:16

Hoi Tessa,
Proficiat! Ik ben nu 3 maanden zwanger van ons 1e kindje. We trouwen binnen 10 dagen. Gelukkig ben ik niet ziek, wel wat last van acne (valt mee maar toch lang leve Photoshop ;-) ). Mijn jurk is een maatje groter besteld, die ga ik zaterdag passen. Je ziet het nog niet echt, maar 's avonds zet mijn buikje wel wat op. Ik wil me na het eten niet in mijn jurk 'gevangen' voelen. Ik vind het super om met 3 voor het altaar te gaan staan, is nog extra bijzonder. Al heb ik dan wel geluk dat ik niet ziek ben, dat zou anders tegenvallen... Maar jij bent in februari dan al 6 maanden ver? Ziek zal je dan wel niet meer zijn en van je huid heb je dan normaal ook zo geen last meer.
Je geen zorgen maken, gewoon genieten!

Ilse
18-9-2008
 Meld misbruik10-9-2008 19:12:49

Hoi Tessa
Eerst en vooral proficiat met je zwangerschap!Ik ben afgelopen zaterdag getrouwd en ben nu 20 weken zwanger. Het was heel speciaal om met ons compleet gezinnetje (we hebben ook een zoontje van 2,5 jaar)te trouwen. Inderdaad, geen zorgen in maken en gewoon genieten. Het is echt dubbel speciaal!

Liese
9-5-2009
 Meld misbruik11-9-2008 8:12:07

Hoi Tessa,

we trouwen op 9 mei 2009 en willen ook meteen aan kindjes beginnen. Persoonlijk wil ik absoluut het risico niet lopen om op mijn trouwdag met zwangerschapskwaaltjes (misselijk, moe, slechte huid,...) te zitten want ik weet nu al dat ik dat verschrikkelijk zou vinden. Dus daarom hebben we beslist om pas na de trouw met de pil te stoppen (die paar maanden zullen immers niet veel verschil maken).
Ik heb echt bewondering voor bruidjes die (zichtbaar) zwanger trouwen, ik zou het zelf niet kunnen/willen, maar dat is natuurlijk allemaal eigen keuze dus ik zou zeggen: geniet ervan!!

Groetjes,

Liese

Tessa
27-6-2009
 Meld misbruik11-9-2008 8:57:44

ja het is nu officieel bevestigd door de huisarts. Ik ben zwanger, maar heel pril. Ik zal in februari normaal 6 maanden zijn. Ik had al een voorschot op een kleed gegeven. Zaterdag ga ik naar de winkel om te vragen wat we kunnen doen!
Ach ja ik ga er gewoon van genieten!

Stefanie
20-9-2008
 Meld misbruik11-9-2008 12:46:06

Ze kunnen wel wat voor je regelen. Eventueel wat groter bestellen en dan nog aanpassen. Voor mij hebben ze speciaal een grotere maat besteld dus... Een collega van mij is getrouwd als ze 7 maanden zwanger was, dus dat komt wel allemaal goed.

Ik vind het wel grappig hoeveel bruidjes in spe hier absoluut niet zwanger willen zijn op hun trouwdag. Precies of dat uit den boze is, nog steeds vrij cliche eigenlijk en zo van `ja maar ik moet er die dag wel goed uit zien`. Ok ja, als je ziek bent die eerste maanden kan ik me dat wel voorstellen dat je zoiets niet wilt op je trouwdag. Gelukkig heb ik daar geen last van. Maar alleen al het gevoel om daar met 3 te staan als we onze geloften uitspreken maakt dat gevoel alleen maar specialer en completer... Mijn buikje zie je nog niet echt, maar er is toch geen mooier teken van liefde dan dat je samen een kindje verwacht? Sinds dat ik weet dat ik zwanger ben weet ik ook dat ik die dag nog emotioneler zal beleven (en nee, niet enkel door de hormonen ;-) ). Het maakt ons geluk gewoon compleet.

Dus Tessa, gewoon genieten hoor!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...