Nu Online
Momenteel zijn er 617 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

muziek mis

4-6-2005 19:42:33
Ik zou in de huwelijksmis alleen maar nederlandstalige liedjes willen gebruiken. Heeft er iemand ideen wat ik allemaal zou kunnen gebruiken.

davine
31-3-2006
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 432

Ruth
10-9-2005
 Meld misbruik5-6-2005 11:26:32

hallo,
je zou "Wat zie ik je graag" van mozaïek kunnen gebruiken, "Zij" van Marco Borsato, "Altijd heb ik je lief" van Clouseau, Marco Borsato, Gene THomas,... keuze zat!!!

Groetjes,
Ruth
10/09/2005

elke
13-8-2005
 Meld misbruik5-6-2005 11:32:31

wij gebruiken ook enkel Nederlandstalige liedjes, dit is onze keuze:
De Roos (Ann Christie), Dak van de wereld (Dana Winner), Jij Alleen (Marco Borsato), Laat mie maar lopen (W. Vermandere), 'k Heb je lief (Paul de Leeuw), Altijd heb ik je lief (Clouseau)
Nog veel plezier met de voorbereiding van je viering
Elke

Wendy
10-6-2005
 Meld misbruik6-6-2005 22:50:32

Hallo Davine,

Wij hebben 3 nederlandstalige en 3 engelstalige nl:
Wat zie ik je graag van Mozaïek
Altijd heb ik je lief van Clouseau
Engel van mijn hart van Marco Borsato
I love you always forever van Donna Lewis
Groovy kind of love van Phil Collins
Beautiful Day van U2

nog 4 dagen!!!
groetjes Wendy

ilse

Meld misbruik15-6-2005 20:54:53

Hey!!
En als je wilt...dan komen wij die liedjes zingen ;o)

Groetjes!!
ilse_herinckx@hotmail.com

Guy
29-7-2006
 Meld misbruik12-7-2005 11:50:13

Hoi!
Wij hebben een prachtig nederlandstalig liedje voor in onze mis gevonden, namelijk "Niemand" van Replay.

Niet zo bekend, maar prachtig
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...