Terug naar overzicht
Hey,Ik ben enkele jaren geleden naar een trouwfeest daar geweest. Dat was allemaal dik in orde, behalve dat we heel lang hebben moeten wachten op het diner. Afgezien daarvan was alles perfekt. Bij goed weer kan je de receptie in de tuin houden, echt een aanrader.Zelf ben ik van Zwijndrecht. Voor een locatie in Kallo weet ik misschien een oplossing: Een kennis van mij is daar vorig jaar foto's gaan nemen voor haar huwelijk. Zij zijn eigenlijk gewoon "in het geboerte" de fotoshoot gaan doen. Dus langs de weggetjes, in/aan de boomgaarden,... Zij hadden als binnenlocatie een hooischuur daar in de buurt. Ze reden er op een dag voorbij en zijn gaan vragen of ze daar ook foto's mochten nemen. Ik moet zeggen dat het mooi resultaat is geworden. Dat huwelijk was wel in augustus.Misschien is het een oplossing? Wij zijn voor onze trouw naar het Museum van Schone Kunsten in Antwerpen geweest, en naar de jachthaven op Linkeroever. Maar je zoekt het waarschijnlijk dichter bij Kallo?Hopelijk heb ik je een beetje geholpen.Veel succes ermee!xxxwww.thierry-amber.bruiloftsite.nl