Terug naar overzicht
Je moet geregeld onder de bank van houding veranderen zo vermijdt je dat er aftekeningen zijn.GroetjesAnn
Er zijn ook zonnebanken waarin je recht moet staan zodat je geen aftekeningen op je schouderbladen kan krijgen.Groetjes Nancy
HalloIn de meeste schoonheidscentra kan je je nu bruin laten spuiten. Dat duurt maar een paar minuutjes en je bent 6 weken bruin. Ik ben wel de juiste naam hiervan vergeten, maar als je dit vraagt zullen ze je zeker kunnen helpenGroetjesVicky
Hallo,Ik trouw op 10/09/05 en ben ook onder de zonnebank aan het gaan voor een mooi kleurtje te hebben aangezien ik gewoon een bustier aandoe zonder bandjes. Ik moet zeggen, ik ben al heel mooi gebruind maar je moet inderdaad wat van houding veranderen als je onder de bank ligt. Ik wissel altijd ook af met een zonnebank waar je moet op zitten. Deze is veel breder als een gewone bank, en je kan er de onderkant van je armen ook beter op laten bruinen.De verkoopster van de bruidswinkel raadde mij ten zeerste af om me bruin te laten spuiten in zo'n schoonheidscentrum. Je bent dan namelijk meer geel van kleur dan bruin en zij kende een meisje die dat ook gedaan had die was beginnen te zweten in haar kleed en overal had ze plekken gekregen.GroetjesSophie
Hallo,Ik heb mijn vorige week vrijdag bruin laten spuiten omdat ik graag wou weten hoe het was en ik moet je zeggen de zaterdag was de kleur prachtig MAAR de zondag had ik al over witte vlekken, dus NIET doen. Ik word heel mooi bruin na een paar zonnebank beurten en heb nooit witte vlekken (pigment vlekken,....) want sommige hebben dat van nature dat ze niet overal bruinen. Ik heb donkere kleren kleren aangedaan, maar mijn pyjama was wel heel bruin. Dus het geeft wel degelijk af.Ik zou geen twee keer nadenken en onder de zonnebank gaan.Nog veel succes.Tiziana
Heb mijn benen eens laten spuiten en was daar zeer tevreden van. Je moet 24 uur wachten om de moosite kleur te hebben en je wast je best niet, want na het wassen was de kleur al minder. Bij mij ging het bruin ook niet af. Ben zelfs gaan trainen (judo) dus een witte judogi en die was nog mooi wit nadien.groetjes
Misschien kan ik jou niet meer helpen, maar wel andere mensen die pas volgend jaar trouwen.Als je vanaf het begin van het vroege voorjaar regelmatig buiten loopt voor max een kwartier tot half uurtje wanneer het een mooie dag wordt, dan ben je tegen de zomer mooi bruin. Ik doe dit ook. Ik heb het geleerd van mijn vader. Hij werkt elke dag buiten en het werkt echt. Mijn vader is op dit ogenblik precies een neger.
hallo liesbeth,Ik trouw komende vrijdag en ben al een tijdje onder de zonnebank aan het gaan. Mijn kleed is ook een met open rug en ik kan je garanderen dat ik geen witte schouderbladen heb. Ik doe niets speciaals, smeer me in met zonnebank crème van het kruidvat en ga wel de helft van de tijd met mijn armen omhoog liggen omdat je anders nog een witte plek hebt onder je oksels. heel goed meegevallen.Succes Wendy
Hoi,Een goede raad: goed op tijd beginnen met zonnebanken. Ikzelf trouw binnen 25 dagen en ben begin maart beginnen zonnebanken. Elke week 1 tot 2 maal en ik moet zeggen dat ik nog nooit zo bruin heb gezien. Ik krijg van iedereen complimentjes dat ik zo bruin zien. Ik heb een hele lichte huid dus bij mij heeft het allemaal een beetje langer geduurd om wat bruin te zien.Groetjes,Ann