Terug naar overzicht
Wat voor zaal zoek je eigenlijk?Stuur me eens wat door op mariorect@msn.com.De mail van onze zaak en ik stuur wel wat door.Groetjes
in welke streek wil je gaan feesten?ga je in die streek blijven of ga je rekening houden met de verplaatsing van je gasten?
We zouden in deze streek willen blijven. We vinden 30 km rond lochristi het Maximum.
We zijn gaan kijken naar de zaal in stekene (een kasteel) Prachtig, dit zal het worden!! dank aan iedereen voor de tips!
Hoi Wendy,Die zaal in Stekene is dat een kasteeltje? Kan je me wat informatie er over geven. Wij zijn immers ook op zoek naar een zaal zonder traiteur. Mijn mailadres is: kristienwouters@hotmail.comGroetjes,Kristien
Onze zaal in stekene: Het kastelenhof. Heel mooi!! vrij van traiteur. Tel: 0479 96 78 74 Heel vriendelijke mensen. De prijs voor de grootste zaal gaat tot ongeveer € 900. Er zijn ook nog kleinere zalen beschikbaar in het koetshuis. Groeten Wendy
hoi wendy. Heb je eventuwwel al eens gedacht aan het zaaltje van het dierenpark van lochristi? Ik weet natuurlijk niet hoeveel genodigden je hebt en hoeveel er in het zaaltje kunnen. Maar ik dacht wel dat dit vrij van traiteur te gebruiken was,en dat er nog al feesten in zijn gegeven. Het is er bovendien ook heel leuk voor de kinderen met het speeltuintje,de luchtkastelen en het dierentuintje. Alvast nog veel zoekgenot.
Hey,wij geven onze trouwfeest daar ook op 14/08/04.In september heeft mijn broer er een doopreceptie voor hun kindje gegeven en echt ik vind het er een heel prachtige locatie.Een heel mooie zaal en een prachtige tuin.Groetjes,Liesbeth
De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:www.videomanie.be