Nu Online
Momenteel zijn er 226 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzaal De Muze, Heusden-Zolder

10-9-2008 13:13:48
Heeft al iemand daar een feest gegeven, of al naar een feest geweest daar?
Mijn vriend wil persé daar het feest geven, omdat zijn nichten daar zijn getrouwd en hij vond dat heel mooi. Ik ben er nog nooit geweest.
En weet iemand hoeveel het kost? Het aankleden van de zaal zullen we waarschijnlijk zelf moeten doen?
Alvast bedankt!
Sara

12-09-09

Sara
12-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 2103

Ibele
3-7-2009
 Meld misbruik10-9-2008 13:19:30

Ik ken de zaal ook niet. Je zou best een afspraak maken met de zaal en liefst net voor een huwelijksfeest zodat je de zaal aangekleed ziet. Zij geven dan vrijblijvend de prijslijst en alle informatie die je nodig acht...

Claudia
19-6-2009
 Meld misbruik10-9-2008 20:49:05

De Muze is een cultureel centrum hé.
De zaal op zich is goed genoeg maar je moet wel zelf zorgen voor decoratie, traiteur, muziek, alles ..

Voor de rest is er zeker wel genoeg parking ed.

Succes!

http://claudiaenbart.trouwen.com

Sara
12-9-2009
 Meld misbruik10-9-2008 21:18:44

ja, dat dacht ik al. Eten, muziek enzo vind ik allemaal niet erg om zelf te voorzien, maar die decoratie...! Ik ben daar eigenlijk al helemaal niet goed in.
Maar ventje heeft altijd al gezegd, dat als we trouwen, hij zijn feest daar wil geven...Ik heb een afspraak gemaakt,binnenkort gaan we kijken, ik weet wel dat het netjes en verzorgd is, en dat is eigenlijk al heel belangrijk. Als ik iemand vind die dat wil decoreren voor ons, is dat zeker zo mooi als ergens anders.

confettigirl
15-5-2015
 Meld misbruik20-1-2014 23:43:05

hoe is het afgelopen met de zaal?

confettigirl
15-5-2015
 Meld misbruik20-1-2014 23:43:10

zzzz

Meld misbruik14-10-2014 20:59:29

Hoeveel kost de zaal nu? ik wil daar ook een feestje gaan geven

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...