Nu Online
Momenteel zijn er 226 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kleed ontwerpen?

10-9-2008 17:34:16
Heeft iemand een idee hoeveel het kost om een trouwkleed te laten ontwerpen? En waar dat kan in de buurt van Gent? Heeft iemand daar ervaring mee? Ik wil dat graag laten doen (als het betaalbaar is) omdat ik precies weet wat ik wil en dat misschien nergens zal vinden. Maar anderzijds is dat zo eng, want dan kan je nooit je kleed vooraf passen? En wat als je het resultaat dan toch niet mooi vind? Moet je dan toch betalen voor alle uren? Wie heeft hier al ervaring mee?
Groetjes!

sofie
22-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1235

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik10-9-2008 19:42:18

Hallo, betalen ga je zo i zo voor de uren ook als het misschien niet jou ding is als je een ervaren naaister/ontwerpster hebt zal ze het eerst uittekenen dat geeft ook al veel je moet het zo regelmatig passen dan kunnen ze nog heel wat veranderen en bijwerken.
ik laat het mijne ook ontwerpen, maar in Nederland bij anastasia ok das een eind maar haar jurken zijn geweldig ze heeft een eigen collectie maar maakt ook helemaal naar jou zin, bovendien laat ze je niet gaan voor je tevreden bent, een bruidsjurk ligt tegen Max.1000€ kijk maar eens op der site www.anastasia.nl maar op www.trouwshop.com dit is een ander trouwforum vindt je een heel topic met foto´s over haar
Sylvia

Ellen
12-9-2009
 Meld misbruik10-9-2008 20:07:00

Hey Sofie, ik wil mijn kleed ook laten maken en ik woon in Gent. Binnen twee weken heb ik een afspraak met Ann Huybens. Zij is ontwerpster en woont ook in centrum Gent. Ik heb in mei een trouwkleed van haar gezien en ik was echt direct verkocht. Dus ik denk wel dat ik haar zal kunnen vertrouwen. Maar we zien wel natuurlijk. Van prijzen heb ik geen idee momenteel.
Groetjes!

Inge
14-7-2009
 Meld misbruik10-9-2008 20:50:53

Hallo,

ik ben een tijdje geleden gaan informeren bij Isabelle in de Dampoortstraat. Zij kon mijn jurk van Rembo maken voor 750 euro ipv 1400 euro. Heb het kleedje uiteindelijk toevallig in de uitverkoop van een winkel kunnen kopen maar ik ga waarschijnlijk bij haar langs voor de retouches...

Groetjes,
Inge (1/8/2009)

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik10-9-2008 20:50:54

Hallo,
Ik heb het mijne ook laten maken door een ontwerpster, Véronique uit Beernem... obv mijn ideeën heeft zij iets getekend en gaandeweg kon dat ook nog aangepast worden... zeker details en zo... Ik heb minder voor mijn kleed betaald dan dat ik ervoor in de winkel zou betaald hebben, 1150 euro voor een kleed in echte zijde met een stola erbij.
Groetjes

Nele
10-10-2009
 Meld misbruik11-9-2008 9:29:30

Hoi,

Een vriendin van mij heeft haar kleed ook laten maken (dacht ik). Je kan eens kijken op www.jarice.biz
Dat is vlak bij Aalst, en kwam voor haar een pak goedkoper uit dan ergens een kleed kopen!

Groetjes
Nele

Mieke
1-8-2008
 Meld misbruik12-9-2008 14:25:31

Zeker gaan kijken bij Mia Monta. Heb daar mijn bruidsmeisje haar kleedje laten maken en echt super!!! Voor ieders budget. En heel vriendelijk!

Veel succes
Mieke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...