Terug naar overzicht
absoluut asperge room.....!!!
Ik zou ook voor de aspergeroom gaan. Niet iedereen lust pompoen.SuccesVicky
Sophie,volgens mij is dit allemaal een kwestie van eigen smaak .... ik zou in ieder geval kiezen voor de pompoensoep, niet alleen omdat het eens iets anders is maar ook omdat ik dat gewoon lekkerder vind.groetjeskathleen3.12.05
dag Sophie,Ik zou ook voor de aspergeroomsoep kiezen omdat inderdaad niet iedereen pompoensoep lust.groetjes
wijzelf hebben aspergeroomsoep, maar ik vind ze beiden lekker, ik zou kijken naar wat je zelf lekkerst vindt!sandy
niet iedereen lust asperges!!! ik zou gaan voor de pompoensoep!!
Is roomsoep niet wat te zwaar? Ik lust het alleszins niet en zeker ook geen asperges. Pompoensoep daarentegen vind ik heerlijk. Trouw je begin september of eind september? De laatste week van september kan het al behoorlijk koud zijn. Herinner me dat van vorig jaar op een huwelijksfeest.groetjesValerie
Mijn voorkeur gaat ook absoluut uit naar pompoensoep. Vind ik veiliger, ik denk dat meer mensen pompoensoep lusten dan aspergesoep!! Maar ik zou toch gewoon je eigen smaak volgen...
hey,ik zou toch voor pompoensoep kiezen hoor. september is overschakeling naar de herfst en pompoensoep heeft zowat een herfstkleurtje. en het smaakt ook beter. :-)groetjes sarahnog 11dagen*STRESSEN*
Wij trouwen ook in september en denk wel ook dat we pompoensoep gaan nemen.
wij nemen geen soep, nog gemakkelijker!!!
Ik ozu voor de aspergesoep gaan...Pompoensoep is niet echt mijn ding.