Terug naar overzicht
ik heb op mijn kleed toch zo'n 6 maanden moeten wachten... dan nog eens 2x gaan passendus ja..
hallo,Wij trouwen op 20/12/2008 en ik ben vorige week gaan kijken voor een kleed. Ik laat het maken en ik ben niet in 20 winkels gaan kijken, maar was wel nog op tijd.
Hallo Heidi,Wij trouwen 8 november 2008 en ik heb mijn kleed nu drie weken geleden besteld. Het zou midden oktober aankomen voor eerste pas.Best is natuurlijk dat je er ver van tevoren bij bent, maar ook bruidjes met wat minder tijd worden bijna overal goed geholpen.Groetjes,Annelies
Hangt ervanaf wat je kiest. Op traditionele kleedjes moet je blijkbaar een hele poos wachten. Ik verschiet er telkens van als ik dat hier zo lees.Ik heb mijn kleed 5 weken voor de trouw gekozen en de week erna waren de retouches gebeurd. Maar mijn kleed moest ook niet besteld worden ofzo. Dat hing gewoon in de winkel. Ik ben ook niet naar de typische bruidswinkels geweest.
Hoi Heidi,ik moet toch 4 tot 6 maanden wachten op mijn trouwkleedje, en daarna volgen er nog 2 pasbeurten. Het hangt er van af wat je wil, maar bij echte bruidswinkels moet je toch rekening houden met bepaalde leveringstermijnen. Je kan natuurlijk ook altijd het pasmodel dat in de winkel hangt kopen en laten retoucheren (maar dat zou ik persoonlijk nooit doen).Groetjes en succes!Liese09/05/2009jurgenenliese.bruiloftsite.nl
Ik denk dat alles een beetje afhangt van het merk dat je kiest. Leveringstermijnen kunnen inderdaad oplopen, tenzij je inderdaad het pasmodel koopt.Groetjes,Daphne
Hoi,Wij trouwen op 10 december dit jaar en ik ben pas vorige week mijn trouwkleed gaan bestellen van Linea Raffaelli. Op 14 november mag ik het de eerste keer gaan passen (kon al vanaf begin november maar ik wacht graag zo lang mogelijk zodat het toch goed past!).Je hoeft dus zeker geen 7 maanden op voorhand te bestellen, maar als je gerust wil zijn kan je dit wel doen.Groetjes en veel kies-plezier!Joke
Ik trouw 26 juni 2009 en ben verleden maand mijn kleed gaan kopen , het is voor mij 6 maanden levertijd en dan nog 2 pasbeurten en aanpassingen. Maar ik denk dat er in de winkel ook kleedjes hingen waar je maar enkele weken op moest wachtenVeel succes