Terug naar overzicht
hallokes,Wij trouwen volgend jaar in juli ook met paard en koets. Er zijn wel verschillende plaatsen waar je dit kunt huren maar er zijn wel grote prijsverschillen dus als ik van jullie was zou ik goed rondhoren. Wij zijn van Westerlo dus dat is een stuk van bij jullie. Wij hebben onze koets bij het friezenhof in averbode gehuurd 'het friezenhof' maar ik denk dat dit voor jullie wat ver is. Hier is de kostprijs 250 euro voor vier uur. De grote koest (voor familie) is wel duurder. Ik hoop dat je iets de buurt vind en anders kan je ook daar is horen als het niet te ver is. groetjes
Dag EllenWij zijn op 16/08/2008 getrouwd, ikzelf ben amazone en wij zijn ook getrouwd met paard en koets. We hadden 1 witte koets, 1 blauwe en een huifkar. Het was fantastisch. De koetsen (en begeleiding): Schuddinck jozef. Als je hun gegevens wil, stuur me een mailtje op peggy.schamphelaere@telenet.be. GroetjesPeggy
Hoiwij trouwen niet met paard en koets maar zullen de mensen van de suite wel een huifkartocht laten maken. Ik had reeds contacten met 4-5 organisaties en heb zonder enige twijfel voor 'den teugel'gekozen. Ze verhuren ook paard en koets voor het bruidspaar en dit overal.site:http://www.huifkartochtendenteugel.be/ contactpersoon: Vervaert Frank
en zeker een aanrader que prijs spotgoedkoop.
Hey Bedankt voor jullie berichtjes! Groetjes Ellen
als je een koets wil zoals sissi moet je eens kijken koetsenverhuur foubert de mijn is daarvan wij trouwen op 11 oktober 2008 en de koets heet landauer echt mooi hoor