Terug naar overzicht
wij hadden restaurant de savoury in turnhout.we hadden een walking dinner buiten gepland. Je moet echt wel rekening houden met het weer. Wij hadden geluk dat mijn stiefvader tenten verhuurt, dus we hebben groot deel van de dag en avond toch buiten kunnen zitten. En zeker ook zorgen dat de mensen ook binnen kunnen als het te koud is.
die waterhoek ziet er idd prachtig uit!!!!!!!!Misschien ook eens overwegen om uw plechtigheid daar te doen onder die zonnetent...wel zien dat je geen mensen van andere feesten tegen komt danecht mooie locatie. la butte aux bois? daar gaan vrienden van ons trouwen volgende zomer
wij hadden trouwens een dixieband voor bij de receptie en een jazzloungeband bij het eten.ook veel kinderanimatie voor de kinderen.We hadden wel geen dansfeest.De mensen waren echt super enthousiast over deze formule.We hadden wel maar 50 gasten uitgenodigd, maar die hebben we a volonte in de watten gelegd.Als het wat moeilijk is met het budget moet je misschien snoeien in je gasten.Ik wou mijn droombruiloft en heb ze gekregen.
Wij trouwen in het Bevershof in Bilzen...Staat bekend om een goede bediening en zeer goed eten :)Het viel nog mee in prijs, maar maak je geen illusies: onder de €50 pp vind je niets!Veel geluk met je zoektocht!
Hoi, Wij trouwen op 30 mei in de Waterhoek onder de zonnetent in de tuin. We hebben er nog geen trouwfeest meegemaakt, maar wel al eens een communie en nieuwjaar vorig jaar. Het was SUPER!! Alles tot in de puntjes verzorgd en dat betaal je natuurlijk. Momenteel kan ik nog niet zeggen hoeveel het ons zal kosten. We moeten het menu nog gaan bespreken. Je kan natuurlijk altijd vrijblijvend eens langsgaan he! Je krijgt er dan een boekje mee met alle mogelijke menu's enzo. Dan kan je zelf je prijs zo wat bepalen, naarmate wat je wil.Succes nog!Groetjes, Sarahwww.30mei2009.bruiloftsite.nl
HoiWij zijn in juli getrouwd en hadden ons feest in de waterhoek. Gewoonweg af was het hoor!!!!!En de prijs vond ik wel meevallen. Overal betaal je wel een som geld hoor. Veel hangt ook van de keuze van je menu af.Onze receptie was ook in de mooie tent in de tuin. De receptie was 13euro pp.Ons avondfeest was iets van een 62euro pp met drank inbegren.Nu spreekt iedereen er nog over dat het zo lekker en zo mooi was.Wij hadden die dag prachtig weer en daarom konden de mensen genieten van het mooie uitzicht. Ik weet niet wat het effect zal zijn als het weer niet mee zit en je een receptie binnen moet houden...Veel succes ermee!Groetjes Annelies
ik bn er eens naar een huwelijk geweest! prachtige locatie... zeker als je mooi weer hebt!!