Terug naar overzicht
Hey Elly,Wij wonen in Nijlen momenteel en ik wist eerlijk gezegd niet dat dat niet in de voormiddag kon.Het was voor ons sowieso geen optie om in Nijlen te trouwen, aangezien we dit weekend verhuizen.Wij huwen op zaterdag 24 januari 09 in Bouwel en doen dit om 10.30u, misschien is deze kerk te overwegen voor jullie?!Alleszins nog veel succes met de voorbereidingen...Groetjes Jill
Dag EllyIn VorselaarKan je ook in de voormiddag trouwen.Vorselaar is ook niet zo super ver van Nijlen he.groetjes Kay22/08/2009http://guyenkay.bruiloftsite.nl
Hoi EllyIk ben afkomstig van Nijlen en ik kijk hier toch ook raar van op. Ik wist niet dat dit op een zaterdagvoormiddag niet kon. Nu, wij zijn verhuisd naar Koningshooikt in Lier en wij trouwen in het kerkje in het begijnhof op zaterdagvoormiddag om 11.30 u. Ik hoop voor jou dat er nog iets te regelen valt. Ik heb vroeger nog met een Elly in de klas gezeten. Ik ben van '79. Wie weet?Groetjes Caroline
Dit is helaas op meerdere plaatsen het geval. Mss toch overwegen om in de namiddag te trouwen. Persoonlijk vind ik dat leuker. Er komt meer volk naar de kerk en je kan alles ook mooi in elkaar laten vloeien. Na de kerk, kunnen jullie direct naar de feestzaal, half uurtje pauze en dan kan receptie al beginnen. Ook voor de gasten sluit het mooi aan. Ze komen naar de Kerk, gaan zich gaan omkleden en komen op 't gemak naar je feest. 't Was al duidelijk zeker dat wij het zo doen.Of past dit helemaal niet in jullie planning? Kan ook natuurlijk. Wij nemen de foto's in de voormiddag.grtjs
Hallo Elly,Wij zijn van Olen en wij zijn vorig weekend getrouwd in het kerkje van het begijnhof in Herentals. Een prachtige locatie, het kerkje is trouwens werelderfgoed. Misschien moet je daar eens een kijkje gaan nemen, doe het zeker op een zaterdagvoormiddag, dan is er bijna altijd een huwelijk. Zo geraakten wij ook verkocht. Wel op tijd je plaatsje reserveren, het kerkje is nogal populair.Veel succes met de voorbereidingen, geniet ervan! Trouwen is zaaaalig!Groetjes Kathleen
wij trouwen 13.30 dus zou moeten gaan hoor.
oei, dat wist ik niet. ik heb de parochie (van oetingen) enkel aan de lijn gehad en die zei dat het genoteerd was en dat we in december nog eens een afspraak moeten maken. Ons huwelijk is op 27 juni 2009. Ik was aan het twijfelen of we de viering 's ochtends of 's namiddags zouden doen, maar ik zal maar nog eens vragen om zeker te zijn...Groetjes Jenny
als het echt in een kerk moet zijn, kan ik niet helpen.Maar als het een vrije locatie kan/mag, dan kies je een mooie locatie (bvb. in of aan de feestzaa en kanje allicht beroep doen op goedeherder.be